Geekség…

A hétvégén megdöntöttem minden rekordomat geekség tekintetében.

Pénteken meséltem a nagyobbrészt angol tengerészgyalogosokból álló frissen ébredt mágusoknak. Szombaton Feketehomok megmentésén fáradoztam Tengerjáró Olaf bőrébe bújva, vasárnap pedig maratoni kirándulást tettem Rouenbe, mint könyvszagú cseregyerek.

Mindehhez tegyük hozzá, hogy vasárnap délelőtt – szemtanúk szerint hiteles – Mikulás is voltam úgy fél órára. Fehér szakállal, piros ruhában, puttonnyal, ahogy kell.

Szerdához egy hétre meg költözünk, a kartondobozok gyűlni kezdtek a nappaliban, a macskák legnagyobb örömére. Zora még mindig gazdát keres, Drazsé jön karácsonyra, ajándék-beszerzés meg még csak a legfontosabbnak volt.

Celestial Season – Black Queen is Dynamite

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

