Képek bentről

Reklámok

4 thoughts on “Képek bentről

  1. Zsófia szerint:

    Szeretem ezeket a képes bejegyzéseidet.Viszont, és ezt már rég be akartam írni vhova, ha nem érzed ide valónak, töröld, pls (nem feltétlenül neked szól, ez amolyan általános véleménykinyilvánítás-vitatéma):Szörnyen bénának érzem ezeket a csajokat a kis szőrcsíkkal, vagy anélkül.Ez pl egy jó kép lenne, és nem az nekem, mert hülyén néz ki így. Tudom, hogy én vagyok az elavult, de e!!! Tiszta olyan, mintha kislányokat néznék…

  2. Júlia szerint:

    :DDD

  3. zsolt szerint:

    Idhren: Nyugodtan, ez is csak egy felület, jöhet a vélemény. 🙂 Az enyém az elsősorban, hogy ízlések és pofonok, én kislányt nem asszociálok a fazonírozott altájéktól (ahogy a hónaljtól és a frizurától se), de ezeket a képeket itt amúgy sem abban az értelemben látom idevalónak, amiben esetleg az intim szőrzet formája, mennyisége és minősége számítana. Szóval érted. 🙂

  4. Zsófia szerint:

    Értem én, hogyne, és pont ezért mondtam, hogy nem neked szól, csak e 🙂

Vélemény, hozzászólás?

