Lázadás

Van az a pillanat, amikor annyi a teendő, hogy egyszerűen besokallsz, eleged lesz mindenből és elvágyódsz, ki, el innen, messzire. Na így vagyok én most; szerencsére sikerült lopni egy órát, amikor nyugi van, mert várnom kell mások munkájára. Tudtam foglalkozni a sajátommal, meg szusszanni egyet és kicsit parkolóra állítani az agyam. Már kellett, nagyon.

One thought on “Lázadás

  1. zsolt szerint:

    Egyébként a film szerintem szar, legalábbis annak idején nagyon utáltam a szerencsétlen főszereplőt, még ha a zenéje remek és a képek benne megkapóak is.

Vélemény, hozzászólás?

