Hideg

Megvettem a repülőjegyet újra, ezúttal fapadosra, remélhetőleg a CIB jóváírja a nem teljesült hitelkártyás fizetést. 120 napjuk van rá a papír beérkezésétől, szóval szerencsére nem kapkodják el. A konklúzió, hogy kibaszott mázlisták vagyunk, hogy  tulajdonképpen nagyobb szívás és nehézségek nélkül újra tudtam venni a jegyeinket, ugyanarra a napra, időpontra.

Az elmúlt napokban két ikon öregedésével is szembe kellett találkoznom. Persze én sem vagyok fiatal, az tény, de durva szembesülni azzal, hogy akikre kamaszként – meg még egy kicsit most is – példaképként tekint az ember, szépen lassan kifakulnak, lefogynak és elhalványodnak ebből a világból. Persze marad a munkásságuk, meg a hatásuk, de az valahogy mégsem ugyanaz. Sosem lesz újra ’90-es évek. Szerencsésnek mondhatom magam, hogy akkor voltam annyi, amennyi.

Vélemény, hozzászólás?

