Álmosság

Megint sikerült éjfélig olvasni, fél kilenckor alig bírtam kivergődni az ágyból. A tennivalókkal még semmit sem haladtam, de legalább megyek fodrászhoz, a mosógép dobja meg forog. A tanítás feltölt, ez kiderült tegnap, az emberek lelkéhez meg mintha kevesebb türelmem lenne. Tartsatok ki szombatig, estére megint a régi leszek. Kávéból nem lehet eleget inni.

Opeth – The lines in my hand

We are dying in the wake of gods and decrees remain arcane
And everything around us is a consequence of pain

The writings on the wall depict a truth that no one reads
A government of puppets blinded by another creed

Burning voice of insanity
Nothing is the same
Barren lands for the idle man
Find all the lines in your hand

Blinding storms are surrounding us
Take control
In our cups, poisoned wine
Find all the lines in your hands

3 thoughts on “Álmosság

  1. csatahajo szerint:

    Csini a Catwoman! 🙂 Viszont erről jut eszembe: tegnap elfelejtettem mondani, hogy nekem a legfurább a Tetovált lányban az, hogy FOLYAMATOSAN kávét isznak. De érted, egy lap kb. 2-3-szor is, megszámoltam. Egy olasz regényben sem láttam még ilyen durvát.

  2. csatahajo szerint:

    (egy lapon, nem egy napon – olyat még én is produkálok)

  3. zsgothpunk szerint:

    Jaja, elég vicces. Mondjuk lehet, hogy a megfelelő image miatt csak a vodkát cserélte le mindenütt kávéra, mert az polkorrektebb. 😀 Gyanítom, hogy ez nem ugyanaz a kávé, mint amit az olaszok isznak. Vizes lötyi talán tisztességes fekete helyett. A német kávé is borzalmas, ahhoz hasonlíthat.

Vélemény, hozzászólás?

