Bocsánatot kérek

Nehezen jöttem rá, talán Ádám nélkül nem is sikerült volna. Nem könnyű veszíteni, nem ehhez vagyok hozzászokva, márpedig most minden ellenkező érvelésem és kétségbeesett próbálkozásom ellenére ez a helyzet. Arcul csapott a zélet, alulmaradtam egy olyan helyzetben, amit senki sem hirdetett versenynek. Indulatok vannak bennem és csak remélem, hogy most, hogy rájöttem miért és milyen természetűek, csillapodni fognak. Én nem ilyen vagyok. Nem akarok bosszút állni, nem akarok mindenáron a másik fölé kerekedni, nem akarom őt bántani. Nem azért, mert szeretem, nem azért mert kapcsolatban voltunk, egyszerűen csak azért, mert nem méltó ez hozzám és nagyon nem tesz jót. 😦

Reklámok

One thought on “Bocsánatot kérek

  1. blajen szerint:

    Megmaradni embernek? Tényleg nehéz.

Vélemény, hozzászólás?

