Éleslátás

Lassan kezd elegem lenni abból az éleslátásból, amivel a körülöttem lévő emberek érzéseit, szorongásait, indulatait vélem észlelni. Feszültséget, nyugalmat, visszahúzódást és nyitást, haragot és örömöt, még a legzavarosabb közegben is. Persze kell hozzá, hogy nem a saját nyavajáimmal vagyok elfoglalva, újra kezdek egésszé válni, működni, a jövőbe tekinteni. Gyorsan, de mentségemre legyen mondva, háromszor megjártam már ezt a szakítással járó érzelmi pöcegödröt, így negyedszerre nem akaródzott benne sokáig dagonyázni, ráadásul a kilátásaim az önálló, teljes életre sokkal biztosabban körvonalazódtak, mint azt korábban féltem. Számlát leadtam tegnap, leadok egy másikat a héten, amivel nagyjából februárig biztonságban tudhatom az életemet kis odafigyeléssel, nem pedig koplalással és spórolással. Igen, azzal is számoltam, hogy karácsony jön ajándékok beszerzésével együtt. Az élet, az utazás és a lakhatás is egyre vonzóbb Zuglóban, a kifestett, néhány bútorral felfrissített, az elmúlt évek során beszerzett relikviával otthonossá tett lakásban. Tudom, hogy a lustákat nem fogom tudni meggyőzni, hogy kijöjjenek majd játszani, ezért az igazi nagy asztal beszerzését még nem erőltetem, de jó lesz oda hazatérni, a hátralévő harmincegynehány napot pedig úgy fogom fel, mint valami roadtripet. Állandóan úton egy hátizsáknyi holmival, barátok kanapéin, éjszakába nyúló beszélgetésekkel és sok-sok rock’n’rollal. Gödön élvezem a csendet, a kényelmet és a húgomék közelségét. Elképesztően jó érzés látni, hogy a gyakori találkozás miatt az unokaöcséim örülnek nekem és a maguk kis konok módján bevonnak a játékaikba, ezzel pedig tudok kicsit segíteni húgomnak, hogy szusszanjon egyet. Az IKEA terepasztal és a DUPLO kiváló játékok, Thomasról pedig lassan több videót láttam, mint klippet a Monster Magnettől. 🙂 Kedvem lenne amúgy utazni, szóval ha az anyagiak megengedik és találok partnert, akkor decemberben irány valami szép város. Az alternatíva, hogy veszek egy 60D vázat.

Vélemény, hozzászólás?

