Lehetőségek

Itt van ugye a délelőtt, a háromnegyed kettes vonattal kell bemenjek a telefonos briefre. Persze az is lehet, hogy nem kellene, elvégre innen is tudok telefonálni, de számlát úgyis kell bevigyek. Ollé. Utána találkozó, jaeger lesz, már látom előre. Szóval a délelőtt programja: ajtórendelés, tudomány és/vagy egy-két kartondoboz átválogatása, rendszerezése, selejtezés. Meg kell csinálni, el kell kezdeni, annak ellenére, hogy nehezen indul a nap, kábulat van, tompaság, nem is igazán álmosság. Valahogy anyámék is morgolódósak, nekem is kevesebb a türelmem hozzájuk. Pedig az októberből még csak az első harmadnál járunk, bár tény, hogy a mostani hétvégét és a következőt is külön töltjük. Meg az előzőn se voltam itt sokat. Mindegy, ez is eltelik, elmúlik majd.

A tegnap egyébként kimerítő volt. 6:40-es kelés, dupla idősáv végigdumálása odafigyeléssel, interaktív órával, utána ebéd és intenzív beszélgetés kolléganő-baráttal, ezúttal én segítettem neki, ami azért szintén nem sétagalopp volt. Gyakorlatilag cikkírásba belealudtam, majd mire eljutottunk az esti játékra, nagyjából összeszedtem magam. A játék nyitányaként telefonos tanácsadás Julcsi anyukájának, mi másból, mint párkapcsolat utáni depresszió, elengedés, gyász, düh és megnyugvás témakörben. Még jó, hogy az utóbbi időben nekem is elmondták néhányan néhányszor, meg én is másoknak, szinte már rutinból ment, még ha elsőre azért nem kicsit meg is zavarodtam. A félreértések elkerülése végett nem Julcsi anyukájáék válnak, az egyik kolléga van kiborulva csúnyán (nem Idhren). Azért ez nem kicsit belterj, így utólag elolvasva a mondatot. A játékról: dark fantasy alatt régen röhögtem ennyit, pedig hát ugye érett, tapasztalt szerepjátékos társaság. Biztos kellett ez, hogy kijöjjön a feszültség, vagy nem tudom, csak önfeledten élvezzük az együttlétet. Persze a hideg, meg a sok röhögés nem tett jót, most érzem, hogy a légcsövem is kapar, nem csak az orromat fújom.

Legyenek képek és meséljenek tovább:

 

Végül némi precíz, elidegenedett gépzene a maga baljóslatú mélységével és elszánt ritmusvilágával, egyre gyorsulva, belezuhanva egy vörös, haldokló csillagba:

Vélemény, hozzászólás?

