Délutáni alvások

Persze az egyik csak kísérlet volt, de mindenképpen meg akarom örökíteni. Szóval tegnap Idhrennél a kis kanapén elheverve, Husi telefonjára ébredve egész jól behoztam az előző napok elmaradását. Aztán a mai napról is van egy majdnem délutáni alvás élményem, ami Misihez kötődik. Félbehagyva a dobozok átválogatását, a selejtezést, fogtam magam és elkísértem húgomat az óvodába, ahonnan irány a cukrászda. Mire hazaértünk, Misi már egész beszédes volt, duplóztunk, aztán a felvetésre, hogy kellene menni a délutáni alvásra, felkiáltott, hogy “Zsoltival alszom”. Tudni kell, hogy ennyire még sosem fogadott a bizalmába, az elmúlt hetek együtt töltött órái meghozták a gyümölcsöt. Hihetetlen aranyos volt, ahogyan eligazított, hogy ő ilyenkor a nagy ágyban alszik (a szüleiében) és hogy én használjam “apa párnáját”. Persze alvás nem lett belőle, pedig biztos vagyok benne, hogy a kávé ellenére is simán elaludtam volna, ha nyugton marad. Persze így jár az, aki azt hiszi, már éjjel egyig elbeszélgette az időt, amikor is kiderül, hogy az inkább éjjel kettő.

Holnap költözés, aztán pedig egy minden tekintetben új élet kezdődik lassan. Türelmetlenül várom, az a helyzet.

Nektek mára jó halloweenezést! 😉

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

