Vitakultúra

Előjönnek rendesen a flamer reflexek. Hihetetlen, hogy az MTT-ben mennyire óvodás szintű az online vitakultúrája. Érvnek érzik, hogy “de szerintem igen”, meg a “de én így érzem”. 😀 Leírod, hogy az nem zöldeskék, hanem kékeszöld, ők meg három sorral följebb érvelnek, hogy de miért nem zöldeskék az, amit én pirosnak látok. Így tényszerűen. Külön vicces közben a “te beszéltél vele, hogy ugye jön szavazni”, mert mindig, mindenütt propagandát kell csinálni. Rosszabb, mint egy elnökválasztás az USÁ-ban vagy egy választási kör itthon. És akkor fogadjuk el, hogy ez nem a hatalomról szól. 😀 Nem, nyilván. Ugye azt a kérdést is csak én vetettem fel, hogy vajon ha az elnökségbe hármasoknak kell jelentkezni és őrájuk így szavaz a közgyűlés, akkor ugyan miért nem került a terv kiírásra, hogy a tervet kidolgozó hármason kívül másnak is legyen egyáltalán esélye jelöltetni magát? Mert kapkodni kell. Miért is? Persze nem kell tökéletesre csinálni, de azt nyilván mindenki látja, hogy a tagságot bevonni nem könnyű (lehetetlen), ugyanakkor az Elnökség most így is, úgy is lecserélődik a lemondások miatt, tehát akár úgy is felállhatna a mostani, hogy érdemben előkészíti az ASZ módosítást. De persze nem akarok beleugatni. 😀

Kurva jó zennek érzem magam, hogy sikerül kívülről szórakoznom a dolgon. Csinálom a dolgom, annyit, amennyi örömet okoz, élvezem és remélhetőleg jól is csinálom. Nem nyígok, nem merülök ki, csak mosolyogva, élvezettel csinálom, ami jó. Hm?

És igen, szeretlek ám benneteket, azzal együtt, hogy hangosan tagadjátok, hogy A bárkit is befolyásolna, miközben ha azt mondaná, ugorjatok a kútba, egy idő után érvelnétek, hogy ugorjak én is. Értem amúgy, ha huzamosabb időt tölt vele az ember, akkor óhatatlanul is megtör minden ellenállást, de ha ezt tudjuk, akkor talán vigyázzunk magunkra. 😀 Hangsúlyoznám, ez egy blog, ahol nem kis gonoszságtól fűtött gondolataimnak adtam hangot, remélve, hogy senki sem veszi a szükségesnél komolyabban, a helyén kezeli és nem bántódik meg.

Reklámok

2 thoughts on “Vitakultúra

  1. Felagund szerint:

    Na, látod már, miért nem lépek be? 😀

  2. Unguided missile szerint:

    Felagundnak már kifejtettem neked is biztosan ki fogom. Én mélyen hiszek a terülteket (demokratikus kereteket betartó) aktivitással történő körbepisálásában.
    Egyébként meg minden köztársaság, akár régi, akár új, megérdemli a maga Palpatinját, mert maga idézi magára. Reméljük hogy tanul belőle. Palpatin is, meg a köztársaság is.

Vélemény, hozzászólás?

