Tudomány

Keményebb dió ez a statisztika, mint én azt gondoltam. Úgy 50%-on áll az anyag, de totál bizonytalan vagyok abban, hogy jól haladok-e. Apró lépések, kis felfedezések vannak, de a végcél totál homályban marad. Közben megy a mosás, készülődés a szombatra, kis rendrakás, reggeli (lassan az ebédre is érdemes gondolni), szóval csak a szokásos home office. Működik a nem kapcsolom be a tumblr/facebook/dA hármast és akkor hatékonyabb vagyok.

Tegnap a LEP megbeszélésből pont annyit vállaltam, amennyit bírtam, utána jó volt a bevásárlás, beszélgetés Danival. Mondhatjuk, hogy ideje volt már. Egyébként ez a LEP dolog érdekes lesz. Durva azért, hogy nem tudni, 100 vagy 1000 vendég lesz és azok vajon hová férnek majd el vajon. 3×5 főt vagyok képes szórakoztatni, de direkt nem vállaltam előadást, nem lett volna most idő rákészülni (illetve de, csak akkor nem haladok az egyetemi dolgaimmal). Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz nyárra ebből a sok látogatóból.

Lassú egyébként az évkezdés. Ugye a kényszerszünet az egyetemen, a szigorlat kapcsán a szünetek, az itthoni tennivalók apró elemei valahogy mind oda vezetnek. Persze nem baj ez, csak egyrészt messze még az igazi motiváló tényező (úm. határidő), másrészt olyan érzés, mintha aszinkronban lennék a világgal.

Végül a szokásos – amikor sok a dolog, jönnek a szerepjáték-ötletek – lista:

  • Oldschool fantasy. Kard és Mágia elsősorban, kampányszerűen, világteremtéssel akár. Négy játékosnak, akár csak alkalomszerűen, de legalább 6-8 órás játékidővel.
  • The One Ring, Tolkien szellemiségében. Meseszerűen, kooperatív játékosokkal, akár 5-6-al is. Szintúgy alkalomszerűen, 4-6 órás játékidővel.
  • Dragon Age. A futó kampány újabb epizódja, kalandozás fent a fagyos hegyvidéken. Jó ez a hétköznap esti időpont, a négy játékos is ideális.
  • Vampire: the Requiem. Pécs, pusztulat és személyes horror. Három játékos, már csak a karaktergenerálást kéne megugrania a társaságnak, de persze biztos nincs idő.
  • Cyberpunk. Rendszer tweakeléssel, konspirációval és implantokkal, izmos, ’90-es éveket idéző soundtrack elengedhetetlen. Három-négy játékosnak, alkalomszerűen, 8-10 órás játékidővel.

One thought on “Tudomány

  1. Dodie szerint:

    Nem tudom nem észrevenni hogy nem említetted a mi partinkat. 😛

Vélemény, hozzászólás?

