Tolkien nap

A pozitívumok:

  • Elképesztően jó volt mesélni. Új emberek a maguk kiszámíthatatlanságával és archetípusaikkal, lelkesedésével, érdeklődésével. A történet maga is nagyon jó, ráadásul a rendszer sem annyira bonyolult, mint azt elsőre gondoltam. Jót tett a megértésnek, hogy az előző napot rászántam és még jegyzeteket is készítettem. Gyönyörű, ahogy a Tolkien által képviselt erkölcs és értékrendszer átjön a történetben és a szabályokban. Akármennyire furán is hangzik, de az, hogy a hamburger és az irtózatos mennyiségű koffein után is jól aludtam és valami nagyon kellemeset álmodtam, biztos vagyok benne, hogy ennek köszönhető. o.O A következő Tolkien Klubon szívesen mesélném újra a történetet azoknak, akik most kimaradtak belőle (értsd Dodie és Léli biztosan), szóval ez itt akkor most egy ajánlat. 
  • Jó volt ott a sok ember, akikkel lassan egy hónapja nem találkoztam, meg persze a meglepetések is (Dee o.O, Teacher). Jó volt látni, ahogy mindenki lelkesedve, “önnön fontosságának teljes tudatában” rohangászik fel-le és intézkedik.
  • Jó volt bevásárolni, bár a bögre kávésnak nagy, teásnak kicsi. A tanulmánykötetet már lenyúlta Ági, a kulcstartót használni fogom, mert szegény Millenium Falcont lassan a Jawákra bízzuk, hogy hasznosítsák újra. A térképgyűjtemény pazar, a Vadonföldet ábrázoló kiválóan alkalmas a szerepjátékhoz, a többi meg majd jól jön a könyvek olvasásához. Gondolkodom rajta, hogy Thorin térképét ki kéne rakni a falra. Az egyik készlet ugyanígy megy Arnaldónak ajándékba.
  • Jól sikerült a művészeti est, bár kicsit hullámzó volt a színvonal. A kórustól jó lenne mást is hallani, Mil tánca jó volt, de én ehhez kultúrsivatag vagyok. A Tribute band jobb volt, mint amire számítottam, jót tesz a csapatnak a közönség és a közeg. Ádám brilliáns konferanszié vagy, kár, hogy nem vállaltad magadra az egész este vezetését. A Turambart összességében élveztem még Dani vicces kommentjeivel is.  Látszik a beleölt munka és szerintem a körülményekhez képest a technika glitchei sem voltak túlzottan zavaróak. Külön kiemelném Estelt, Ratzkát, Hannát, Geryt, Ringet, nekem ők voltak, akik leginkább hitelesen hozták a szerepüket. Jó volt még a zene is, kiváló aláfestés volt, kár, hogy néha akkor is ment, amikor a szereplő már mondta volna a magáét.
  • Tolkien tulajdonképpen mostanra nekem is kellőképpen fontos lett, hogy a születésének évfordulója előhozzon érzéseket, gondolatokat, erőt adjon. Egyébként ami nagyon előjött és fontosnak is érzem, az egy kb. 10 éves emlék, valamikor a filmek megjelenése kapcsán. Még Győrben, egy vizsgaidőszakot töltöttünk egy nagymama lakásában, ahol a NatGeon láttam a Professzorról filmet. Valahogy akkor került közel, aztán most a szerepjáték és a Hobbit kapcsán újra megerősödtek ezek az érzések.
  • Jó volt segíteni reggel Ildinek papírokat vágni.
  • Jó volt Ágival hamburgert enni és beszélgetni estig. Önkéntes munkáról, emberekről, történetekről.

A negatívumok:

  • Nem volt raktáron szerződés és kulcs térképpel. 😦 A Relikvia Shopos fickó márciusra ígérte, de hát az már nem ugyanaz. Ott volt a pénz, jó lett volna ezekkel hazajönni. 
  • Nem volt jó látni a szervezők között a feszültséget, különösen azok arcán nem, akikről egyébként tudom, hogy nagyon sok kell ahhoz, hogy ez a feszültség kialakuljon. Nem volt jó továbbá látni, ahogy mindenki “lelkesedve”, önnön fontosságának teljes tudatában rohangászik fel-le és intézkedik.
  • A helyszín mérsékelten volt alkalmas a szerepjátékra, a hangzavart, alapzajt, zenét túlkiabálni mesélőként és szabálymagyarázat közben nagyban hozzájárult ahhoz, hogy annyira elfáradtam, hogy a művészeti estnél egyszer elaludtam.
  • Nem volt jó nemet mondani az esti pakolásnál, de tudtam, hogy mit vállaltam és ahhoz tartottam is magam. Bár többen tudnátok így eljárni.
  • Nem volt jó azt érezni, hogy a koccintásból ki akarok maradni, mert a Társaság összekapcsolódik az elmúlt három és fél évvel és Zsófival. Nem felkavar vagy elszomorít, inkább csak egy kesernyés szájíz tartott vissza.

2 thoughts on “Tolkien nap

  1. csatahajo szerint:

    bocs, legjobb szó ever: KULTÚRSIVATAG. 😀

  2. csatahajo szerint:

    és örültem, hogy láttalak (ha csak 1 szó erejéig is)

Vélemény, hozzászólás?

