Röviden

Mióta passziváltattam magam, azóta több időt töltök bent az egyetemen. Bizarr, de egyrészt sok a szakdolgozó, másrészt ez az esti óra valahogy mindig úgy hozza, hogy előtte jóval itt vagyok. Mondjuk most van is mit csinálni.

Nem írok az időjárásról, mert nem akarom elkiabálni, hogy itt a tavasz, süt a nap és ettől látszólag minden jobb lesz (a Matolcsy nem tűnik el). Inkább írok arról, hogy az álláskeresés zajlik gőzerővel, egyelőre vannak biztató jelek, de semmi konkrétum. Sőt, tulajdonképpen még interjú nem jött össze, de egy projektben már benne vagyok (pénz is kinéz, csak nagyon messze és nem tudom, hogy mennyi). Ezen kívül baromira élvezem az oktatásfejlesztést, tényleg lepadlózom, hogy milyen kreatív reklámok léteznek. A kreativitás harmadik területe a Dragon Age, ahol ugye megy a játék hetente, ami jó. A gépen megint a végénél járok és durván eszmélek rá, hogy mi mindenre nem emlékszem belőle.

Amúgy még a mágikus gondolkodáshoz. Megcsinálták a táskát, vagyis mint kiderült, visszakaptam egy másikat. Teljesen fekete és tulajdonképpen jobban tetszik, mint az eredeti zöld. Ámde kiderült, hogy ugyanúgy el van szakadva belül, mint az én javításra/cserére leadottam. Ejj. Ma visszament megint a gyárba, hogy megjavítják, ráadásul megnéztem a kínálatot és ebből az oldaltáskából mind ez a típus, nincs alternatíva. Szóval értitek, amikor így látszólag jobbra fordulnak a dolgok, de azért egy kicsit mégsem.

Szombaton irány vidék, Ági egy alapítvány-kurátori tagsága miatt utazunk le a világ végére, kétszer négy óra autóvezetéssel, de ebben az időben a kis vidéki utakon nagyon jó lesz, már várom. Viszek fotógépet, meg laptopot is és lehet, hogy lesz időm kipróbálni a kis indie játékokat, amiket vettem a minap 1600 forintért. Az utolsó költésem volt magamra, hobbira, amíg meg nem jön az egyetemi pénz. Nem, még mindig nem jött meg, most március elejében reménykedem.

One thought on “Röviden

  1. Fanni Dalnoki szerint:

    Hát, a Matolcsy sajnos tényleg nem tűnt el. Csak átalakult…:(
    Már az idő sem egészen olyan, de mindjárt:)

Vélemény, hozzászólás?

