Hello front

Mást nem tudok okolni a fejfájásért. Ugye tegnap háromnegyed tízkor úgy aludtunk el Ágival, mint akit agyonvertek, éjjel kétszer ébredtem, másodszor még a takarót is magunkra húztam a kellemesen hűs éjszaka okán, utána hét körül magamtól ébredtem (először), szóval nem értem, hogy miért vagyok álmos és miért fáj a fejem. Eddig úgy tudtam, hogy csak a melegfront visel meg, de biztos a korral jár. (Egyébként én üdvözlöm ezt a kellemes, valódi európai nyár jellegű időjárást, jöhet időnként a zuhé is.)

Húzós hét lesz, hat csoport mától három napon át, ráadásul szerda reggel 9-re kell menni Budaörsre. Hell. Közben online kutatás, cikkírás és most pörög a táborszervezés is.

Végetért a Hannibal első évad, eléggé semmilyen véggel. Az egy dolog, hogy nagyjából erre lehetett számítani a sorozat harmadik epizódjától kezdve, de hogy semmi izgalom így a lezáró részben… Pénteken láttuk a Man of Steelt is, 4Dx-ben. A film egy kalap túró, az első fele még csak-csak, ott a logikai hátraszaltók mellett legalább hangulatos a sztori és viszonylag normálisan viselkednek a szereplők, de aztán a második felének akcióorgiája, nem kis mértékben a 12-es korhatár-besorolás miatt valami annyira gáz lesz, nem beszélve a logikai akrobatika különdíj-esőjéről. A 4Dx jópofa, aki nem volt vidámparkban – mint én – annak akár még szórakoztató is lehet, legszívesebben a Black Hawk Down-t nézném meg így.

Megvan a kard, gyönyörű és igazából erős a kísértés, hogy legalább az alapokat magamra szedjem vele vívás terén. A Mice & Mystics pedig nagyon cuki, gyakorlatilag a szemed előtt pereg a fantasy rajzfilm, egérré változott trónörökössel, varázslóval és markos kovácsmesterrel, pedig még csak az első epizódot játszottuk le, rövid változatban.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

