Mina

Bájos a macska: ugye mikor elmentem itthonról délután, nem adtam neki enni, mire hazajöttem, már naaagyon éhes volt. Ezt nyilván minden módon a tudtomra is adta, a cipőmet se vettem le, már nyávogva ugrált körbe, dörgölőzött, egy szóval hisztériázott. Kapott száraz eledelt, de úgy látszik, hogy annyira azért mégsem volt éhes, mert volt türelme ülni mellettem öt percig (kb. a számban), vádló tekintettel, hogy ő márpedig whiskast kér. o.O Feladta, most kint ropogtat.

Short list a kreatív ügynökségnél, péntekre tíz perces prezi és még tizenöt perces beszélgetés, holnap hívom őket, hogy pontosan mikorra megyek. Ollé.

Reklámok

One thought on “Mina

  1. Narbeleth szerint:

    Továbbra is fenntartom, hogy bár ellenzem az állatkísérleteket stb stb, szeretnék egy Mina-klónt.

Vélemény, hozzászólás?

