Tábor

Itthon, miután az első hiányérzet-hullám átcsapott felettem, lelki értelemben összeroskadtam. Lassan értettem csak meg, hogy az elmúlt 12 napban egyszer sem voltam lélekben egyedül és egy perc sem telt el úgy, hogy ne tartottam volna magam, ne kifelé, valakire vagy valamire figyeltem volna. Akár arra, hogy vígaszt nyújtsak, akár arra, hogy problémát oldjak meg, akár csak arra, hogy uralkodjak az indulataimon, vagy távoltartsak egymástól feszültségteli szervezőket, megőrizzem a szervezők és táborozók közti falat, hogy ne szivárogjanak le ellenérzéseink, indulataink (és ezen nem segít a rage sem, amikor én magam is ventilláltam). Amikor tizenkét napnyi magány zuhan rád és a zuhany alatt kétszeresen egyedül érzed magad, az nagyon nem jó érzés. Van azért előnye is, segít reálisan látni az elmúlt tizenkét napot, rávilágít a befektetett energia mennyiségére, felhívja a figyelmet az árra, amit így vagy úgy, de sokan megfizetünk. Jön most majd egy időszak, amikor a sebek behegednek, a tanulságok beivódnak, a jó és a rossz emlékek is a helyükre kerülnek, hogy aztán újra nekivágjunk.

3 thoughts on “Tábor

  1. gothposeur szerint:

    én a buli estéjén döbbentem rá, hogy addig nem tudtam foglalkozni a sajátmagammal, és még most is, meló van megminden

  2. zsgothpunk szerint:

    Tudnám tovább írni. Keretjátékosan a gyászfázisok jönnek-mennek, az érzések közt a kimerültség, a szomorúság, a hiányérzet, a majdnem érzések és a kis szerelmek hullámai. Hiányzik a zsongás, az amerre nézel emberek, ismerősök és barátok, összemosolygások, ölelések, megfáradt egymás mellett üldögélések.

  3. thilanna szerint:

    én már 8-9. nap körül úgyéreztem, hogy megszűntem létezni mint én és csak mint közösségvezetőhöz viszonyul hozzám mindenki. (üditő pillanat volt amikor megjött Gyuri és egy hét után először láttam valakinek az arcán h nekem mint személynek örül :D) aztán 10. nap jött az áttörés arra, hogy mégis megérte így is.

Vélemény, hozzászólás?

