To do

Túl sok a szabadidőm, ami most nem biztos, hogy jót tesz. Ebéd Ádámnál, előtte várok egy hívást, hogy mit kell csinálni a téglakutatás kapcsán, este TLV megbeszélés, közben meg jár az agyam sokfelé. Visszaírtak a Gameloft-tól, gyakorlatilag az előző házifeladatom elveszett valahol a tengerentúlon, de várnak tőlem friss önéletrajzot, hogy “keressünk nekem egy másik irányt”. Jó kis zavaros bizalommal teli WTF élmény, meg kell hagyni, nem bánnám, ha szeptemberben kezdhetnék ott. Vagy akár télen, mindegy, az egyetem az megint halasztós lesz, most még alanyi jogon mondhatom, hogy passziválom a félévet. Persze ettől még kellene csinálni, de most annyira sokfelé zsong MTT-ileg a fejem, hogy nem nagyon megy. Igen, még mindig a táborban vagyok félig, este meggyújtottam a lángot, hogy érezzem, bizony ide is jutott belőle.

Legalább mára kialudtam magam, így aztán jobban megy kicsit a benső rendezése is. Salföld a hétvégén meg szó szerint elvonulás lesz.

IMG_3187

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

