Szerda

Nyugodt, békés estének ígérkezik a mai, épp alkalmas egy kis számadásra, beszámolóra. Kezdjük ott, hogy visszafelé megyünk az időben. Délután találkoztam Natival, azt hiszem, hogy mindkettőnk megelégedettségére egy jót beszélgettünk, még ha a témát az élet erőteljes vonásokkal írta meg. Fura módon nekem is kellett, hogy beszéljünk, így még inkább a helyére kerültek az érzéseim. Nem mondtam el az összes szakítás utánra való tanácsomat, de majd ha eljön az idejük, megkapja. Nem csak tőlem, láthatóan jól körbe van véve barátokkal, ami ilyenkor nagyon jól jön.

Délután átvettem két könyvet: a Középfölde atlaszát hiányoltam a polcról, jól jön most a GYU olvasás kapcsán. A Középfölde életre kel című könyvet a webáruház dobta és mivel emlékszem, hogy Kincső idén használta a táborban a tudós rendben, ez elég ajánló volt ahhoz, bedobjam a kosárba. Ha már könyvek: Cue kiárusította a szerepjáték könyveit, így került néhány újabb régi könyv a polcra. A Steve Jackson és Ian Livingstone féle Titán megvan, de ez az a könyv, amiből mindig jól jön egy második példány. Alap, klasszikus, imádnivaló oldschool darab, bármikor rögtönzök a világán kalandot-játékot. A magyar kiadású MERP-et ugyan beszereztem múlt nyáron, de az is olyan, hogy ha két példány van belőle, az sem baj. Hozzá jött a Középfölde kincsei kiegészítő, amit ugyan nem nyitottam még ki, de így vagy úgy, de tényleg kincsesbánya lesz. Akár keretjátékot írni, akár asztali játékhoz, akár csak azért, hogy a 80-as éveken merengje majd a kandalló tüzénél. Ez utóbbi vonalat erősíti az AD&D (első kiadású!) Dungeon Master Guide-ja, ami azért külön durva, mert az első szerepjáték-könyvem még a 90-es évek legelején a második kiadású játékosok könyve volt angolul (bőven magus előtt!). Nosztalgiahegyek végeláthatatlan horizontja az a könyv is. Az Új Bestiárium nem hiányzott, de hátha egyszer pont erre kérdez rá valami újhullámos nyikhaj ismerősöm. 🙂

A négy napos hétvégéből két és fél napot töltöttünk Salföldön, ahol volt kert-fotózás, kis séta a hőségben, részemről álstrandolás, aztán egy kis alapozó hangulatú Cyberpunk 2020 játék Gergő tollából, nagy-nagy evések és igazi kuckóágyban való alvás. Husiékkal mindkét irányban jót beszélgettünk, vezetni jó volt, amit sajnálok, hogy az étterem melletti borpincéből nem hoztam haza két palack fehér száraz bort. Idhren szülei nagyon jó fejek és aranyosak, a szomszédokból-rokonokból álló nősereg meg vicces, simán mese-alapot képeznek. Salföld szép és sok a ló.

Még szombaton volt családi kertiparti, Arnaldo szülei is itt voltak. Misi nyűgös volt, Peti szokás szerint cuki és égetnivaló, és megint hiányzott kicsit, hogy húgommal tudjunk beszélgetni. Ennyi ember között sajnos nem megy. Este Rabyn születésnap, ahol egyszerre éreztem magam kívülállónak és nagyon jól. Jó volt “új” emberek között lenni, látni, ahogy elvannak egymással, be-bekapcsolódni egy-egy beszélgetésbe. Külön öröm volt Momóékat látni, így hármasban.

Csütörtökön és pénteken megbeszélések: TLV és KÖMT, két eltérő csapat, két eltérő szerepkör számomra, két élmény, de mindkettő hamisítatlan MTT-s a maga bájával. A KÖMT anyaggal van most még egy kis dolgom, de át kell rágjam hozzá a pénzügyi szabályzatot és kisokost, ami nem tűnik annyira izgalmas és jó proramnak, különösen, hogy ma már rendezgettem egy kicsit a lakást, megy a mosás és inkább a könyveket kellene a polcon újrarendeznem az új jövevények miatt.

A jövőről annyit, hogy holnap Mirivel ebéd az IKEA-ban, szerveződik a tégla-kutatás, arra nagyobbrészt a jövő hetem megy majd rá, de megkapott a Cég egy olyan kutatást is, ami érdekes, izgalmas és lehet itthonról csinálni (blogos piackutatás, mint a Coke-os téma volt), szóval most megint keresek annyi pénzt, hogy ne kelljen aggódnom karácsonyit. Ehh, azért egy állás jobb volna.

Ja, és egy dolog kimaradt, szerveződik a Complete Masks of Nyarlathotep kampány, irdatlan mennyiségű anyagot találtam hozzá (a gatyám is rámegy majd a színes nyomtatásra), de k**** jó lesz! Ilyen kúlságos dark ambient / neofolk cuccokat hallgatok hozzá naphosszat (hogy zene is legyen):

2 thoughts on “Szerda

  1. thilanna szerint:

    Martinez: sajnos a magyar verzióban vannak gyengébb szövegek is, eléggé érződik h a film után jött ki, de Tolkien-szemináriumon Tamástól kaptam egy angol gyűjteményt is, ha esetleg rákapnál. 🙂 azért a magyarban is vannak jó összefoglalók

    a pü.szab. meg a kisokos átrágásán meg együttérzek (jót kacagtam, mikor ott tartottam). de legalább neked nem kell átírnod őket, pláne nem rendszeresen ;D

  2. Dodie szerint:

    Ó a Titan az nekem is megvan!!! Annyira szétolvastam hogy lapokra esett, egy mappában tartom 😀 Azt hiszem az volt az első találkozásom az elfekkel.

Vélemény, hozzászólás?

