Levél

Kedves Élet,

Megtennéd, hogy a következő napokban teszel valami jót is? Tudod, kicsit hirtelen váltogatod a jót, meg a rosszat, nem tudom követni érzelmileg. Ma is kicsit magam mellé ültem a földre, pedig összességében nem kéne, hogy okom legyen rá. Például még a nap is süt. Nem kívánok sokat, egyszerűen csak mondjuk egy-két apróbb dolgot tegyél rendbe, amikről tudom, hogy mikor és hol mentek félre, de dolgozom rajtuk, láthatod. Elővettem a vastag zoknit, ma elmegyek és ígérem, veszek meleg cipőt, elmosogattam amit kellett, megcsináltam a munkáimat időre, tényleg, szépen be van osztva, hogy mikor mit. Egy kis bátorítást adsz?

Köszönöm,

Én

4 thoughts on “Levél

  1. Dodie szerint:

    😀 Kitartás!

  2. Angwen szerint:

    Na, adott? 😀

Vélemény, hozzászólás?

