A hétvége

Kezdjük mindjárt ott, hogy Ágival úgy voltunk együtt péntek délutántól hétfő reggelig, hogy egyikünknek se kellett mennie sehova. Ilyen még nem esett meg a kapcsolatunk alatt. Címszavakban: közös bevásárlás péntek este, Gravity, beszélgetések, főzés, reggeli-ebéd, IKEA, Lord of the Rings kártya, ő spanyolt tanult, én Mass Effecteztem, sétáltunk az őszben, vettünk cipőt nekem, rendet raktam kicsit a szekrényben (maradt még), ragasztgattunk matricát (már csak 10 hiányzik). Epic volt na.

Még pénteken rendeltem két könyvet, az egyik a The Heart of the Wild, ami a Vadonföldet bemutató kiegészítő az Egy Gyűrű szerepjátékhoz és ígéretesnek tűnik, a másik meg tulajdonképpen egy review alapján vásárolt Kuro, szintén a Cubicles 7 kiadótól. Japán horror-cyberpunk, meglepően egyszerű (már-már oldschool) rendszerrel. Utóbbiról sokat elmond, hogy azóta olvasom mint a gép a pdf verziót, annyira érdekesnek tűnik, bár nem vagyok egy nagy Japán fan. Ugye ez eleve milyen jóság már, hogy amikor megrendeled a könyveket, akkor kapsz hozzájuk kódot, amivel egy másik webstoreban meg tudod venni ingyen a pdf verziót.  Bővebben majd később a játékról, adja magát egy ismertető-kritika az lfg.hu-ra.

Ja, és beesett konkrétan a két meglévő meló mellé még három (!), győzzem kiszámlázni majd még idén, illetve ne szívjam meg az MTT-s dolgokat miatta.

Vélemény, hozzászólás?

