Ehhhh

Lett volna ma napközben másfél, két órám dolgozni, két munka között, de nem sikerült. Helyette vártam a pizzát, ettem a pizzát, aztán most emésztem a pizzát és kortyolom a kávét, hogy estére még működjön az agyam. Elképzelni sem tudom, hogy és mikor lesz ennek vége, főként, hogy a KÖMT-re is jut tennivaló, munka. Éreztem én, hogy jó, ha három órás műhely-sávok lesznek, az alatt kell legyen időm befejezni ezt a projektet, hogy utána már csak kettő várjon rám november elején. Persze, persze.

És hogy ne csak a melóról írjak, álljon itt, hogy nagyon szép őszünk van. A hétvége csuda volt a sok szép színnel, a kellemes meleggel. Maradhatna a hétvégére, az menő lenne Zebegényben.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

