Szusszanás

Nu, elküldtem az egyik korábbi melóra rakódott ráadás feladatot is. Fura érzés a saját anyagodat angolra fordítani. Egyrészt így olvasod csak el elég alaposan a saját szövegedet ahhoz, hogy sok-sok ellenőrzés után is kibukkanjon néhány elgépelés. Másrészt rá kell döbbenjek, hogy rengeteget írok, és még így is sűrű volt az anyag, gyakorlatilag nulla rizsával.

A következő napok tennivalói:

  • felkészülni a Gamificion-ös kerekasztal-beszélgetésre (jövő csütörtök)
  • előkészíteni két kutatást, amit a 9-ei héten kell majd lenyomni (összesen hat csoportot moderálok, kettőn jegyzetelek)
  • utána megírom azt a két tanulmányt karácsony előtt-után
  • a karácsonyi szünetben pedig előkészítem a munkát a következő félévre a PhD tézishez (nincs mese, nem halasztgathatom tovább)

Megjött a Paizos csomag, amiben az volt a vicces, hogy egészen megfeledkeztem róla, hogy rendeltem. Két csomag mai készlet (egy kalózos felszerelési tárgyak és egy ellenség NPC-portrék), meg jópár, még a ’90-es évek elejéből való TSR-es AD&D 2nd Edition kártyák. Anno gyűjtögetős volt, de nekem csak pár volt, igazából érdekességképpen vettem. Mai fejjel igazi nosztalgia volt bontogatni a csomagokat: NPC-k Spelljammer, Ravenloft és Forgotten Realms világából, varázsholmi Dragonlance-hez, szörnyetegek Al-Quadimhez… az egészen jótól a nagyon gagyiig tartó rajzok és a klasszikus rendszerhez statisztikák a hátlapon. Jött is az oldschool hullám, mesélnék szívesen, ha lenne időm és lenne kinek. Remélem BigFootékkal összejön majd a játék.

Az AC IV-ről majd írok hosszabban, mert megérdemli. Szerintem minden idők legjobb AC és kalózos, tengeri csatás játéka.

Vélemény, hozzászólás?

