Pénzügyekről

Sikeres napot zárok pénzügyekből, azon belül is adóügyekből. Fő megbízóm baszakodása miatt a KATÁ-s vállalkozási formát el kell hagynom, ezért ma bementem ide a szomszédba az ügyfélszolgálatra. A pozitívságok:

  • egy percet se kellett várnom egy nagyon kedves ügyintézőre
  • az év során befizetett adó rendben van
  • az extra adót úgy kell fizetnem, ahogy gondoltam
  • EVÁ-s leszek, amihez elmondta, hogy 20-ig (holnapig) mit kell kitölteni és beküldeni
  • hazajöttem, felraktam a nyomtatványkitöltőt, kitöltöttem és beküldtem mindent
  • az első és az utolsó előtti pont között kevesebb, mint 45 perc telt el

A dolog hátrányai, nem kicsit szomorúak:

  • hogyha idén is a EVÁ-s lettem volna, akkor +27% ÁFA, -37% EVA, nincs 50,000 / hó kisvállalkozók tételes adója, akkor egy miskával kerestem volna kevesebbet a 9 vállalkozóként töltött hónap alatt

 

Vélemény, hozzászólás?

