Ígéretes hétkezdés

Az van, hogy nem akarok nagyon öntelt faszfejnek tűnni, de azért a mai prezin is többet kapott az ügyfél a pénzéért, mint ami a szerződésben volt, egyszerűen annyira jók vagyunk Ádámmal így kettesben. Egyszerűen a fogyasztói insight kombinálva Ádám stratégiai gondolkodásával, meg az én kreativitásommal (cöcö)… egyszer azért csak dolgoznék kreatív ügynökségnél, amolyan ötletgazdaként.

Utána toltunk egy tisztes ebédet a piacon (tisztára, mint a régi OMD-s időkben Óbudán), hazafelé meg olyan tavasz volt, hogy majd kicsattant. Egy gyors egyeztetés holnapra (bár legjobb lett volna még holnap rákészülni a hétre), aztán most meg chill van és nyugalom. Egy tál mákosguba és kávé után Beethovent hallgatni és behozni a lemaradást a blogokon, fórumokon, erre is kell idő. Még ma el akarom pakolni a szombati játék maradványait, aztán körülnézek a Steam Libraryben. 😀

A hét egyébként cudar lesz, szerdán és csütörtökön Pesten, pénteken és a következő hétfőn Szegeden csoportozom, ráadásul a téma mérsékelten izgalmas, de legalább nem is különösebben kihívás. Mindegy, a lényeg, hogy fizetnek, ahogy mondani szoktam, nem bánom, hogy még így januárban lesz ez a két meló, ki tudja, mikor jön a következő.

A szombati játékról annyit, hogy (SW D6, The Abduction című 1991-es modul) nem sikerült rosszul, de elbíztam kicsit magam, jobban fel kellett volna belőle készülni, a papíron szereplő anyagoknak alig 70-80%-át használtam fel és ebből mindössze 5-10% maradt ki a játékosok kreativitása és nem pedig az én feledékenységem miatt. Mindenesetre azt hiszem, hogy a sztori a fejekben összeállt, kellőképpen filmszerű volt a dolog és bevált végül az egy nap egy modul kombináció is. Remélem, hogy Abdul rendbejön és 25-én játszunk (innen is, így is crossing fingers!), mert a Masks of Nyarlathotep is izgalmakkal teli pillanatban ért véget. Az biztos, hogy meg fognak izzadni a játékosok, mire a karakterek kikeverednek a londoni ködből. (Esetleg ha valakinek megvan magyarul Lovecraft Zarándokút Kadathba című könyve audiobook formájában, azt szívesen venném a szegedi utakra.)

A tegnapi LEP-ről címszavakban: tömeg, tömeg, tömeg, idén sem találtam meg az ideális tevékenységet a közreműködésre, két cuki kölyök, furcsa cosplayesek, GeryDevil makettjei még mindig lenyűgözőek, a kortárs tánchoz még mindig kultúrsivatag vagyok, az I see fire eredetije annyira szar szerintem, hogy nincs az a feldolgozás, amiben szeretni tudnám, a Gondor hősei jobb, mint amire számítottam (Feri for teh win!), jó volt beszélgetni akikkel sikerült, még mindig túl van szerintem hájpolva a szervezői része, de ti tudjátok, Rabyn pedig megnyerte a legszebb MTT-s lány címet nálam.

Reklámok

7 thoughts on “Ígéretes hétkezdés

  1. csatahajo szerint:

    Hát csak címszavakban én is a LEP-hez: Rabyn tényleg nagyon szép, a kortárstánc pedig tényleg überszar volt. A Gondor hősein nem kicsit döbbentem le, a többit meg… öö inkább nem is részletezném, szóról-szóra egyet értek Veled!

    • zsgothpunk szerint:

      A kortárstáncról annyit, hogy ha ez űberszar volt, akkor az összes többi is, amit az elmúlt években MTT-s rendezvényeken láttam. 😀

      • csatahajo szerint:

        Voltak jobbak és rosszabbak, de az elmúlt évekre visszagondolva nekem se volt olyan, ami hűde nagy emléket hagyott volna. Az überszar sajnos azért ilyen hangsúlyos jelen esetben, mert 1) Ki a tosz ez a csaj? MTT-s? Miért is kellett neki itt fellépni? Ha akkora proficsillagszületiksztár, miért nem csinált valami érdekeset és kreatívat? 2) Miért kellett mindezt KÉTSZER?!

        Ehhez persze az is hozzátartozik, hogy anno nekem is volt 1-2 vállalhatatlan produkcióm, csak azért, hogy fellépjek, mer az kell. Nem vagyok büszke rá, sőt, legszívesebben arcba kapnám 20 éves önmagam. 😀

      • erenya szerint:

        Lájkolnám, ha lehetne. Kétszer legalább.

      • Felagund szerint:

        Én ugyan csak hátulról, takarásból láttam, de csak kamilláztam, hogy, ööööö, okké, ki ez a csaj, akinél bármelyik random MTT-s lányt elkapom, aki táncolt már 1-2 évet bárhol, jobban tolja? 😀

  2. Bari szerint:

    A LEP (+ szervezői része) tényleg túl van értékelve. 😀

    • zsgothpunk szerint:

      Ne értsétek félre, nem kisebbíteni akarom az érdemet, csak a hosszú távú hasznosságot a befektetett energia fényében kérdőjelezem meg (már egy ideje). Kíváncsian várom a következő hónapokat, hogy mi csapódik le a társaság tagságában, lesznek-e újak, azokat hogyan fogadja be a láthatóan nagyon összeszokott és most egymásnak örülő szervező csapat.

Vélemény, hozzászólás?

