CED

Ez a betűszója annak a pozíciónak, amire ma végül beküldtem az önéletrajzomat a GL-hez, ahol korábban a stúdióvezetővel való interjú után azt a visszajelzést kaptam, hogy nincs elég jó rálátásom a játékiparra, nem ismerem eléggé a trendeket. Valójában az volt az érzésem, hogy nem azt a két dolgot említettem, hanem másik tizet ahhoz képest, amit a srác hallani akart volna. Nem volt egy jó hangulatú interjú, nem éreztem, hogy “egy szinten vagyunk”, az volt a benyomásom, hogy az egy dolog, hogy olyan dolgokat vár el, ami az önéletrajzom kapcsán nem indokolt, hogy tudjak, de ráadásul a saját küszöbén túl sem hajlandó kinézni. Az is elég kellemetlen élményként maradt meg bennem, ahogy “beleszagoltam” az iroda levegőjébe: nem egy kreatív műhelyt láttam, hanem egy gyártósort Kínában, ami azért lássuk be, nem épp vonzó alternatíva. (Most ezt itt gépelem a Millward irodában, ami fullra tele van virágokkal, a falon hangulatos poszterek és bár a padlószőnyeg ugyanaz a könnyen tisztítható szürke, legalább könyveket látni egy-két polcon.

Az ellenérv amit Gábor fogalmazott meg explicit módon egyszerű: “mit veszíthetek”?

Egyébként még mindig kint van a GED (economy designer) pozíció a honlapon, ergo fél éve nem találtak nálam jobbat úgy, hogy állítólag sok próbálkozóból én voltam az egyetlen, akinek átment a nyugati kollégák szakmai szűrőjén a házifeladat megoldása. Hogyha meg akarom kapni ezt a pozíciót, akkor célirányosan válaszokkal kell készüljek, de nem tudom, hogy meg akarom-e kapni ezt a pozíciót. Már az egyetemen is mihasznának találtam azokat a tanárokat és tárgyakat, ahol nem gondolkodni kellett vagy értelmesnek lenni, hanem azt kitalálni és szolgalelkűen elmondani, amit a tanár hallani akart. 

Más. Megjött két kiegészítő az X-Wing miniatures játékhoz, az alapdoboz elvileg a héten várható. Egyelőre a nélkül nem tudom kipróbálni, de a Millenium Falcon és a TIE Advanced így is gyönyörű, már a dobozban is. (Avagy egy újabb pénznyelő verem nyílt meg a hobbik végeláthatatlan sorában.) 

Tegnap jót játszottunk, azért kooperatív stratégiai játékot játszani jó, a Sins of a Solar Empire pedig gyönyörű, de legközelebb másik néppel leszek, az már biztos. Összességében sok interakció nem volt egyébként Pappal és Takival, mindhárman megkaptuk a magunk ellenfelét és azzal birkóztunk több-kevesebb sikerrel a játéktéren. Papp még mindig messze jobb bármelyikünknél, szóval lehet, hogy nem is baj, hogy nem egymás ellen játszunk. 

Még gaming, ezúttal Test Drive Unlimited 2. Bár nem mai darab, Ibiza szigetének méretei és a megjelenés van annyira jó, hogy a kicsit ciki karakter-animációt, párbeszédet, “storyt” is felülírja, az autózás meg egyelőre a lomha terepjárókkal megy, az izmosabb (“B” kategóriájú) sportosabb autókkal meg nem nagyon, de ebben kis mértékben a billentyűzet a ludas. 

—-

A táboros megbeszélés szerintem kifejezetten jól sikerült. Bár van egy-két időzített bomba szerintem a szervezői csapatban, legyünk így az elején bizakodóak. Megkezdtük mi is az intenzívebb munkát, egyelőre ígéretes a csapat, kedvelem őket. Akartam még írni Hanna kirohanása kapcsán, nagyobbrészt egyetértek vele, de a hozzászólók szavaiban is van igazság, azt hiszem, nem teljesen ugyanarról beszélnek. (Az MTT csoportos FB rantról már ne is beszéljünk, az is megérne egy misét, de egyelőre nincs fóruma neki.)

Megint felmerült bennem, hogy csak kellene egy biztos pozíció, most, hogy egyébként nem látszik a következő projekt, ha a ma kezdődő kifut. Kreatív ügynökség, a fenti GL vagy más? Fogalmam sincs. Még mindig verhetetlen a home office Minával, stabil és korlátlan internet-használattal, egyéni időbeosztással és szabadsággal. 

Reklámok

3 thoughts on “CED

  1. Dodie szerint:

    FB rant alatt mit értesz? Engem Hannánál csak és kizárólag az általánosítás zavart. “MTT-s szervező vagy? Akkor csak a szeretetért csinálod, és másokat csak akkor veszel észre ha együtt szerveztek, és közben gyűlölöd őket!” Én meg csak arra tudok gondolni, hogy remélem nem vagyok és soha nem is leszek ilyen. És hogy nem egy ismerősöm van, aki nem így áll ehhez.

    • zsgothpunk szerint:

      FB rant alatt a “csináljunk zártkörű MTT-s csoportot az MTT-sebb MTT-seknél”. Kincső hozta a Tanácsülésre a problémát, az Elnökségin beszéltek róla. Én meg ott ültem és fogtam a fejem, mert az ötlet eleve hamvában holt, homlokegyenest ütközik a Társaság alapcéljaival és tevékenységével, ráadásul sokkal inkább félreértésekből fakad, semmint jogos problémákból. 🙂 Hogyha jól tudom, te vagy az egyik, aki kiakadt R*bertné hozzászólásain, de miután elolvastam azokat, igazából csak csóváltam a fejem. Egyrészt tudomásul kell venni, hogy a) ilyen az internet, b) az MTT feladata és így a tagok és szimpatizánsok feladata is, hogy az ilyen típusú embereket olvasásra, gondolkodásra bíztassa, c) aki a trollt eteti, ne csodálkozzon, ha az büdöset fingik. 😀

      • napraforgoo szerint:

        Én ezt egyébként nem értem, hogy egy ilyen zárt mtt-csoportot mire lehetne használni. Mindenkinek lehet saját zárt mtt-csoportja: ismerősök az “MTT” listán…
        Lehet hogy nekem kivételesen jó a szűrőm meg az ignoráló képességem, de valahogy nem tud izgatni a megnövekedett, számomra érdektelen tartalom (notification rég ki van kapcsolva, ha pedig ismerős posztol, az megjelenik a falamon, ez innentől tökéletes szűrést biztosít…).
        A tagság belső dolgainak kiteregetése pl. határozottan jobban felbaszott, mint bármi random ismeretlen kommentjei.

Vélemény, hozzászólás?

