Eddig a hét

Egészen jól alakul. Mondjuk ha csak azt vesszük sorra, hogy hétfőn Natival ebédeltem, ma Mirivel, holnap meg Millel, akkor jóérzésű úriember félmosollyal, elismerően bólint. 😀 Félretéve a tréfát, a projektet készítjük elő a jövő hétre, azért durva, hogy mivel tudnak előjönni ügyfelek, hogy kutassuk. Az anyagnál én jobbat összerakok egy nap alatt, pedig nem vagyok [szektor]szakember. Mindegy, mi lekutatjuk és bár a tanulmányt most is meg tudnám írni, szokás szerint eljátszuk a körtáncot, hogy a fogyasztók mondják el, pedig csak józan paraszti ész, meg a fogyasztó minimális ismerete kellene… (Becsukom a szemem, nagyon sóhajtok és a pénzre gondolok.) A remek dolgok közé tartozik egyébként – a kevés melón túl – hogy újrakezdtem zenékkel ismerkedni, az elmúlt hónapokban felgyülemlett zenéket fogom hallgatni, mert rájöttem, hogy gyakorlatilag november óta csak filmzenéket hallgatok, azok közül is alig néhányat, ez meg mégsem járja. Először szembejött egy Lovecraft ihletettségű kooprodukciós album 15 dollárért a Bandcampen, amiből a megfelelő track szombaton debütál felvezetőként a játékra, utána pedig rájöttem, hogy legalább 10-15 olyan album van, amit nem hallgattam még, persze csak az elmúlt hónapokból. Rendet raktam, csináltam adatbázist az X-Wingnek, pedig van a neten is, méghozzá nagyon profi. Az új telefon elképesztően jól szuperál és szombaton játszunk, ahogy azt korábban említettem.

Hogy legyen azért árnyék is: nem jelentkeznek a cégtől, amibe beszállnék / amit megvennék az adózás miatt, csak holnapra ér ide az X-Wing box második fele vámolás miatt és a tablet újraindul, tehát el kellene vinnem szervízbe (hiába az újrahúzás). Ja, és persze a második napot töltöm el itthon viszonylag nyugiban és még nem kezdtem el feldolgozni a szakirodalmat a tézistervezethez…

4 thoughts on “Eddig a hét

  1. ring/évi szerint:

    most jön az a rész, hogy nem sértődöm meg!! 😀 (vicceltem :P)

    • zsgothpunk szerint:

      Jó, azért ilyenkor mindig megsértődtök, de amikor négy napon át este 10-ig dolgozom, meg szombaton azért nem megyek játszani, mert tanulmányt írok, akkor nem irígykedtek. 🙂

      • ring/évi szerint:

        most egészen másra gondoltam, de tudod mit? ezt is belevehetjük. 😛 A keddre gondoltam… de mindegy is… 😀

  2. zsgothpunk szerint:

    Jaoké! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

