Munka és játék

Úgy néz ki, hogy bőven el leszek látva melóval gyakorlatilag egész áprilisban. (2-án kezdünk, 25-én kell leadni a tanulmányt. Bejárom az országot, interjúk és csoportok, teljes körben.) Kiderült, hogy a cégesdi a járulékokkal már nem annyira lesz előnyös nekem. Gyakorlatilag az első 120 ezer forintot az államnak keresem meg (meg a számlavezető banknak) és a többi bevételen is ott figyel az adó. Ehh… Bízom magamban, meg a jövő hétfőben. (crossing fingers), addig meg tolom a melót ezerrel, mert még holnapig biztosan ad ez a mostani blogos kutatás is tennivalót (reggel óta épp csak a reggeli erejéig álltam meg).

Viszont a hétvége várós, remélem, hogy jól sikerül majd a játék. Az egyetlen szomorúság, hogy a játékosok nem írják a blogot, láthatólag elfogyott a lelkesedés. Remélem, hogy azért a konkrét játék alatt azért majd újra feltámad. (Nem ez lenne az első monstre kampány, ami elhal, de ezt a társaságot szeretem, a játékot meg élvezem, csak hát azok a fránya elvárások.)

Másra most nem tudok gondolni, ezért csak címszavakban a munkán kívüli következő napok: ma este táborfőszervezői, holnap jön Yzak tábori játékot hegeszteni, utána megyek az Ágiknak mesélni Dragon Age-et, szombat reggel meg irány Szarvas. Hétfő délután el kell intézzem a bankváltást a cégnek, meg gondolom lesz ezzel a kutatással is tennivaló.

Reklámok

9 thoughts on “Munka és játék

  1. Dodie szerint:

    Én írnám a blogot (tovább megyek: elkezdtem írni a beszámolót), de segítséget kértem h ha valaki jegyzetelt dobja át mik történtek az előző KÉT játékalkalmon, és nem írt senki. Nekem meg szita az agyam, hülyeséget írni pedig nem akartam 🙂 Ugye az érdi alkalom után te kérted h ne írjunk, merthogy a két játék közt inesen nem lesz igazából “szünet”, viszont a következőig meg elfelejtettem annak az alkalomnak a pontos eseményeit. Meg igazából Zsolt eléggé deprimál hogy egyedül én írok. Mintha az én blogom lenne vagy valami 😀

  2. Hanna szerint:

    A Dodie mellett pityergő Zsolt a mai nap legcukibb képe, valóban.

    • Dodie szerint:

      Az a helyzet h nem tud mellettem pityeregni, vagyis de, de akkor én abbahagyom és beindul a vígasztaló reflex 😀

  3. Idhren szerint:

    Fakkje Zsolt, minket nem szerettél? 😛
    Szégyen.luzer Dragon Age party… 😀

Vélemény, hozzászólás?

