A medve, meg a bőre

Elképesztően elfáradtam ma. Voltam interjún, harmadik “forduló”, leprezentáltam immár a CEO előtt az anyagot, amit összeraktam és összetömörítettem 25 percbe. Utána volt egy kis szakmai beszélgetés, aztán rátértünk arra, hogy mik is az elvárásaim és mennyiért tudnának szerződtetni egy olyan kutatót, mint én vagyok. Nem akarok természetesen inni előre a medve bőrére, a CEO morcos volt az időjárás miatt, de végül a srác, aki kvázi a főnököm lenne, azt mondta, hogy a héten, legkésőbb a jövő héten visszajeleznek. Talán ez még nem ivászat a címben szereplő medvének bőrére, hogyha ez a meló összejön, akkor azt hiszem, hogy életem legjobb munkahelyén fogok dolgozni. Bővebben majd akkor, ha tényleg előkerülhetnek a koccintós poharak.

A sors iróniája, hogy a Millwardban is beindult a gőzgép, áprilisra egy akkora – és végre igazán érdekes (!) – melót nyertem meg – tokkal vonóval, az ajánlatírástól a prezentációig – amit önállóan még sosem csináltam meg. Egy másik moderátort fogok briefelni, nekem felel, még ha nem is én fizetem. Persze sok egyéb dologra nem lesz időm áprilisban, épp csak a táborszervezést akarom beszuszakolni, meg talán egy-egy társasjátékozást. Szerencsére a két fontos játék (The One Ring, Masks of Nyarlathotep) is átcsúszott április végére, május elejére. Húzós lesz, de érdekes. Lélekben felkészültem életem első 100+ oldalas tanulmányára.

Végül akartam még írni arról, hogy fájós lábbal bicegtem haza, csak nem sikerül betörni a téli – elegánsabb – cipőmet, ráadásul komoly lootot szedtem össze a boltban: Descent (második kiadás), Mice & Mystics kiegészítő és a legújabb deluxe Lord of the Rings kártyadoboz. Íme egy cuki geek, aki elmagyarázza a Descent szabályait:

Vélemény, hozzászólás?

