Másnaposság

Tegnap megnéztük Ágival a Híd második évadát és sajnos nagy csalódás lett. Elfuserált történetvezetés, felesleges és légből kapott mellékszálak, minden előzmény nélküli, értelmetlen csavarok és ez az egész ökoterrorizmus is végtelenül ciki lett a végére. Jöttek utána a választási eredmények, meg az egész napos nyomott, vacak idő, ami elég volt hozzá, hogy estére kicsit beforduljak. Hiába a pazar lakoma délután, az anyámékkal töltött egészen kellemes délelőtt (szavazással együtt), pocsékul aludtam és reggel meg túllőttem az agyamat kávéval. Volt szívdobogás, koncentrációzavar, minden ami kell, így aztán meló helyett csak olvasgattam, jöttem-mentem a lakásba (és még rendet se raktam, pedig marhára kellene, a szoba minden sarkában társasjátékok hevernek).

A szombat traumájához tartozik – amellett, hogy újfent megbizonyosodtam róla, hogy az X-Wing Miniatures jó játék, de a Love Letter is – hogy ráeszméltem, mennyire unom az embereket, akikkel játszom, pedig még csak 3-5 éve. Unom a kliséket, unom a szófordulatokat, unom a kis hibákat, unom a lelkesedést és a megbízhatatlanságot, unom ugyanazokat a játékokat, unom ugyanazokat a karaktereket és történeteket. Meglátjuk, nem sok reménnyel, de körbenézek másutt, hátha összejön valami.

Egy óra múlva indulok, beszerzem az új személyimet, kéne venni új pénztárcát, meg külön irattárcát, most, hogy minden kártya lesz jóformán az okmányok közül. Cipő is kell majd, meg kéne egy új nadrág is és mivel nem jönnek az X-Wing kiegészítők, valószínűleg meg is fogom tudni majd venni ezeket a hónapban. Várom egyébként a júniust, jó lesz új emberek között, új környezetben dolgozni.

Reklámok

2 thoughts on “Másnaposság

  1. gothposeur szerint:

    ezt már mástól is hallottam a Hídról, úgyhogy egyelőre más sorozatokat nézek tovább inkább 😀

  2. Hanna szerint:

    Ó.. akkor ez kiesett. 😦

Vélemény, hozzászólás?

