Csendes este

Hát, hosszú volt az elmúlt két hét. 10 interjú emberek otthonában, egyenként másfél óra hosszúságban, három csoport, négy beszélgetés áruház-vezetőkkel és négy szakemberrel. Mindez Budapesten, sok külkerületben, Móron, Gárdonyban és Szegeden. 1500+ kilométer az autóban ennyi idő alatt (ebben tábor-szervező hétvége is volt), sok korán-kelés és autópályán kapkodva bekapott falat a kávé mellé. Vegyünk ehhez még három csoportot és tíz interjút, amit Heni csinált, mindezt kell feldolgozni a következő két hétben, itt-ott kisebb-nagyobb céges programokkal. Ennyit a munkáról.

Ma hazafelé jövet egészen sok élmény ért. Egyrészt jó volt vezetni, alig volt forgalom az autópályán és gyakorlatilag végig a naplementében jöttem haza. Aranylott az ég alja, de voltak nagy, fekete felhők is. Amikor elértem az M0-ást, akkor volt a legszebb, főleg, mikor már látszottak a hegyek is Óbuda felé. Szólt hozzá a Pattern Recognition (audiobook) és én egészen ámulva suhantam, amikor megláttam egy kutyát az út mentén. Az útnak egy olyan szakaszán bandukolt szembe velünk a leállósávban, ahol közel s távol semmi civilizáció. Láthatólag nem volt beteg, nem ütötte el autó, nem volt levert, csak konok fejjel jött – mikor először távolról megláttam, azt hittem, hogy őz tévedt be az útra. Barna bundájú, igazi keverék volt és egy pillanat alatt megcsapott, hogy mennyire szeretem a kutyákat. Ez az egyetlen ok, ami miatt Gödön akarnék élni, kertes házban. Sajnos esélyem sem volt megállni, jöttek mögöttem, mellettem (a belső sávban voltam), pedig lehet, hogy be kellett volna tenni a hátsó ülésre és elhozni haza. 😦 Szóval jutott így jó is, rossz is az utolsó fél órára. Most meg csend van itthon és valószínűleg nem várom meg Ágit, aki elnökségin van, inkább megpróbálom majd kialudni magam.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

