Újabb elvesztegetett nap

Ugye három dolgot is kellene csinálnom, erre tessék, ma délelőtt sem csináltam semmit. Persze arra fogom, hogy úgyis el kell mindjárt indulnom, de ez alibi. Írhatnék tanulmányt, készülhetnék a péntekire, esetleg a jövő szerdaira, de nem, én csak héderelek a gép előtt, zenét hallgatok, reggelizgetek, macskázom… Most úgy érzem, hogy jót fog tenni a munkamorálomnak, hogy reggel be kell menni az irodába.

Még tegnap megnéztem amúgy a Game of Thrones, meg a Hannibal új részeit, de mindkettővel úgy vagyok, hogy csak rutinból. A Hannibal kifejezetten rossz (mondjuk 3/10), a GoT meg közepes (5/10). Mindkettőben a fényképezős, utóbbiban a díszletek azok, amik miatt mégis nézem, meg valamennyire kíváncsi vagyok a történet végére is. Előbbi esetében most már fruszrálóan húzzák-nyúzzák, utóbbiban azért legalább vannak apróbb meglepetések a könyvhöz képest (ezt a részt még olvastam, de durván homályosak az emlékeim).

Az OBI anyag kapcsán kaptam dícséretet az ügyféltől, persze a kollégáknak még bele kellett piszkálni tegnap, mielőtt kiküldték volna… ehh, megkeserítik kicsit ezt a remek projektet.

Kezdem feladni a programos team motiválása kapcsán a próbálkozást, most már kezdem elveszíteni a türelmemet és értetlenül állok a helyzet előtt. Összességében azt gondolom, hogy hálás a feladatunk, érdekes dolgokat csinálunk, emberileg a csapat minden tagja kiváló társaság, de azzal, ha nem hajlandóak dolgozni, nem tudok mit kezdeni (tisztelet a kivételnek).

Vélemény, hozzászólás?

