Fárasztó nap

Egészen kivagyok, összességében nem volt igazán jó ez a nap – eddig. Kezdődött ott, hogy itthon felejtettem a tabletet, amivel navigáltam a konferenciára. Utána akkora dugó volt, hogy irgalmatlanul nagyot kerültem (gyűlölök dugóban tötyörészni), minek következtében úgy döntöttem, hogy akkor mégis autópálya, különben nem érek oda. Az autópálya-matrica rendszer nem működött, így az SMS-es vásárlást visszadobta, de mint kiderült a benzinkútnál, ott sem működik. Még jó, hogy csak három kilométerre pont volt egy autópálya-felügyeleti ügyfélszolgálat, ahol a csaj “tudjuk, hogy szar, nem kell mondani” tartalommal adta ki az autópályamatricát. Ez után a konferencián először is sokkal jobban izgultam, mint szoktam. Utólag a következő okokra tudom visszavezetni: az időszűke (ugye a lelkünkre kötötték, hogy csak tíz percet beszéljünk, amit kb. én voltam az egyetlen a szekcióban, aki betartott), mikrofon (gyűlölök mikrofonba beszélni), aztán az, hogy gyakorlatilag csak idegenek voltak (a Gamedayiroda főszerkesztőit és műsorvezetőit nem is említve), ráadásul fogyott is rendesen a hallgatóság, mire oda jutottam. Maga az anyag jó volt, kaptam kérdéseket, amire tudtam érdemben válaszolni, de durva, amikor remeg a hangom és kiszárad a szám. Hosszú-hosszú évek óta nem éreztem ilyet, akkor sem, amikor egyébként vezérigazgató előtt prezentálom a kutatási eredményeket. Mindegy, a lényeg, hogy tanultam belőle, az anyag jó volt, de már utólag látom, hogy hol kellett volna mást mondani, máshogy tematizálni ahhoz, hogy még jobb legyen. Ha hívnak jövőre, más lesz, bár akkor már más színekben megyek majd.

A kimerültséghez hozzátartozik, hogy tegnap este Ádámékkal irdatlan jót ettünk, aminek az lett a következménye, hogy nem sokat aludtam, de legalább azt is rosszul. A kacsamell isteni, a bor finom volt, de így együtt, levesestül, hazafelé sétával is kiütött brutálisan. 😀 Ráadásul csak reggel ittam kávét, azóta csak egy kólát. Csoda, hogy lebillen a fejem.

Júniusban jön a revised One Ring doboz, lassan remélhetőleg postára adják az Orient Express csomagot is, 27-én jön a Watch Dogs és holnapra is csak kb. két órányi meló jutott. A nagy elhatározás, hogy délután nekiállok megírni a Lassiba való cikket, de legalább belekezdek.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

