Az táborszervezésrül

Kicsit Dodienak, kicsit gillznek, kicsit meg a 7/c-nek küldeném, meg persze mindenkinek, aki szereti!

Programos főszervezőként úgy látom, hogy ez egy igencsak ígéretes tábor lesz. Kifejezetten jók a közösségvezetők (értve ez alatt mindenkit, csapatvezetőket, csapathősöket, rendvezetőket, csapvez segédeket), a keretjáték szerintem érthető és követhető, könnyű “rákapcsolódni”, a programos teamre kifejezetten büszke vagyok. Idhren itt van velünk, Milci tolja a logisztika szekerét. Mindezt csináljuk egy egyébként nem nyugodt tengeren, hiszen így vagy úgy, de a hátországban vannak kihívások

Mint mindig, most is vannak kisebb döccenők, egy-egy ember okoz néha kisebb, néha nagyobb feszültséget (a legfelsőtől a legalsó szintig), de egyelőre azt látom, hogy a főszervezői szinten biztosan megvan a támogató, egymást segítő légkör. Ebbe beletartozik az is, hogy az elmúlt hónapokban, ha problémánk volt, azt is elmondtuk, tehát részemről nincs ok az aggodalomra és amennyire tudom, más részéről sem.

Aminek kifejezetten örülök, hogy a résztvevők létszáma elérte a számomra is megnyugtató létszámot, ami legjobban fáj, hogy a húgomék mégsem jönnek. Felhívnám a figyelmet, hogy ami igazán nagy issue (pl. a helyi táborvezető személycseréje vagy a konyhakérdés), az hála’ az égnek és annak, aki tett ezügyben ügyesen, elrendeződött, a problémát a teamek ügyesen kezelik.

Rengeteg munka van a táborban, nem akarok patikamérleget elővenni, hogy a korábbiakkal, amikben benne voltam, összehasonlítsam, de nem tudok olyan területet megnevezni, ahol ne érződne ez. Idén is megvannak a lelkes vállalkozók, akik helyett aztán másoknak kell dolgozni, de én úgy érzem, sokkal több az, akinél az az érzésem, hogy “néddmán, miből lesz a cserebogár” (azaz az, aki az elvárásokhoz képest bőven felülteljesít, korábbi tapasztalatoktól függetlenül).

Személy szerint alig várom, hogy elkészüljön a jelmezem, hogy megjöjjön a táborozókkal a busz, hogy Lacikával Lord of the Rings kártyázzak a szieszta alatt, hogy lássam Damrod kapitány urunkat és becses nejét felvonulni, hogy a Bansheeék elkezdjék a kreatív alkotó tevékenységüket, hogy a *spoiler spoiler spoiler* megtörténjen a csapathősök között és lássam a reakciókat, hogy megtartsuk az első főszervezőit (délelőtt!), hogy Yzak végre kitegye az első legendás lapot, mint lehetséges nyereményt, és a listát tudnám még folytatni. (Persze nem várom, hogy hiányozzon Ági, hogy sorba kelljen álljak a zuhanyzóért, hogy kényelmetlen legyen az ágy, hogy összecsípjenek a szúnyogok, hogy lusta tohonya testemet napjában tucatszor kelljen felvonszolni a Pengébe… de persze mindenben van valami jó.)

Reklámok

11 thoughts on “Az táborszervezésrül

  1. gothposeur szerint:

    az király, ezek szerint megint egy olyan szervezés, ahol én látok problémákat, amiktől nem érzem jól magam, de a többség nem 😀 (de azért kevésbé vagyok elégedetlen, mint tavaly, ezt hozzátenném 😛 )

    • zsgothpunk szerint:

      Én is látok problémákat, van is sok, amitől nem érzem jól magam, ezzel együtt, ha hátrébblépek egyet és az egészre tekintek, akkor a kép bőven pozitív. (Hibák, problémák mindig vannak, ha nem, akkor a) senki sem dolgozik, b) vannak, de nem látjuk őket. Közhejehuja!) Azért tartottam fontosnak leírni a fentieket, mert talán jobban rálátok a nagy egészre, mint a teamtagok. 🙂

  2. Dodie szerint:

    Én tudom, hogy cserebogár vagyok, tudom hogy máshogy működöm – mert működtem úgy is, és nem volt jó, így eldöntöttem hogy máshogy fogok – és tudom hogy ez valahol homokba dugott fej: Azt akarom látni, ami előre visz, és nem azt, ami hátrahúz, főleg ha nem lehetek rá hatással. Felajánlom a segítségem egyszer, kétszer, háromszor: és többször nem. Akiknek tudniuk kell, azok tudják, hogy vannak szabad gyökeim, de vannak emellett feladataim és saját terveim amiket a táborig véghez akarok vinni. Szeretnék jó hallgatóság lenni, szeretnék megnyugtató lenni, de nehéz úgy, hogy amikor problémákról beszéltek én nem látom őket, pedig ez most nem PAPAPAPAPAPAPA hanem tényleg nem. De gillz, remélem beszélünk majd erről (is) pénteken. Vagy nem, lehet úgy lesz jobb. Én csak azt látom, hogy imádom a keretjáték teamet, imádom a csapathősöket, minden nagyon izgalmas, hogy hiszem hogy jó lesz a tábor, és hogy a kezdeti félelmeim dacára szerintem jó lesz a csapvez teamem is(két újonccal először ijesztő volt). Tehát körülöttem minden shiny, és azt szeretném ha másoknak is az lenne 😦

    • Angwen szerint:

      A bejegyzés gondolom pont azt a célt szolgálja, hogy ne csak a negatívumokról essen szó nyilvánosan. Nem a problémák elkendőzése érdekében, hanem hogy lássuk a jót is. 🙂

      • Dodie szerint:

        Tudom, az nem is a bejegyzésre volt válasz, inkább a bejegyzést kiváltó dolgokra.

    • gothposeur szerint:

      Ha nem látok egy problémát, attól az még létezik, és attól még kijavítható lenne, ha látnám. És attól még hatással van rám.
      Olyan, mint a kavics a cipődben, amit lehet pozitívan felfogni, ettől még vízhólyagos lesz lábad, vagy sebes, amennyiben járnod kell és nem tudod levenni a cipőt. Megtehetném, hogy nem járok, ja. Csináltam már ilyet táborban, előtte. De azért praktikusabb, ha inkább megpróbálom leoldani a cipőt, esetleg elvágni a cipőfűzőt ha rosszul lett az is bekötve – majd szerzek másikat.
      Ja, és van olyan, amikor irritál, aki a kavicsos cipőjében ugrál, és arra bíztat, hogy nézd, nekem se fáj, akkor neked se szabad és mosolyogj, mert különben nekem is rossz lesz. 😀 Igyekszem arra, hogy ezt lepergessem magamról, meg időnként tudok jópofi maszkot felvenni ám, csak van, amikor egyéb okok miatt rosszabb tűrésem.

      De fogalmazhatok úgy is, hogy amíg nem látom, hogy van, aki a problémákkal foglalkozik és legalább olyan jól megoldja őket, mint én gondolom magamról ( 😀 ), addig nem vagyok nyugodt.

      • Dodie szerint:

        Mondjuk remélem hogy a jópofi aki a kavicsos cipőben ugrál és arra bíztat hogy mosolyogj, mert különben neki is rossz lesz, az nem én vagyok, mert ha igen, akkor igen súlyosan félreértettél 🙂 Ami nyilván benne van a pakliban, és ha zavaró, hogy nekem nincsenek problémáim a szervezéssel, akkor persze befogom.

      • gothposeur szerint:

        Neked lehet, h nem kavicsos a cipőd: D

  3. thilanna szerint:

    táborszervezésben totál külsősként üdv a klubban mindenkinek, akik szerint nem jó, ha a közös szervezésről csak a negatív dolgok kerülnek ki a plénum elé, avagy mennyit küzdöttem én ez ellen a lepen (különösen h ott külső megmondóemberek is voltak, akik saját blogon / másoknál kommentben szidták azt, amire semmilyen rálátásuk sem volt, illetve a pár nagyon negatív ember posztjait mindenkire általánosította a közvélemény).
    én se mondom, h ne írjanak az emberek negatívan a saját blogjukra, ha tényleg gondjuk van, csak annyit, hogy tudni kéne az olvasóknak a helyén kezelni, hogy ezek blogok, és mindig a problémák a “hangosabbak” – “a boldog időknek nincsen története”.

    • zsgothpunk szerint:

      Engem egyáltalán nem zavar, ha csak a negatív dolgok kerülnek ki, feltéve, hogy nincs pozitív, nincs aki azt megírja, esetleg ezeken a negatív dolgokon tényleg komoly dolgok múlnak. (Itt most egyikről sincs szó, ez akart lenni a bejegyzés fő mondanivalója.) A saját szervezéseim kapcsán is meg szoktam írni hideget, meleget egyaránt, kívülről meg ugye arról mondunk véleményt, ami látszik. Te is így teszel, én is. Lehet az ember megértő, megpróbálhatja megérteni jobban a helyzetet, de ha azt nem magyarázzák el neki, esetleg csak tagadás a válasz, akkor azzal nehéz mit kezdeni. Lesz táborértékelő, Idhren elég jól megírta a tavalyit, szerintem idén sem kell félnünk, hogy esetleg bármi problémát elhalgatna.

      • thilanna szerint:

        Direkt nem írtam semmit a táborról, hozzám a pár blogger rosszkedvén kívül semmi negatív nem jutott, hivatalosan meg sok pozitív. Általában arra reflekáltam, h a blogokra írt negatív előítéletet szülhet a rendezvénnyel szemben, ahogy a LEP kapcsán pl Milék túlterheltségét kivetítették az olvasók az egészre, holott az én teamem egész másmilyen (sokszor pozitív) dolgokat élt meg 🙂 én is a pozitív posztolással próbáltam ellensúlyozni, másrészt jó lenne, ha azért ésszel olvasnánk és következtetnénk.

Vélemény, hozzászólás?

