Hétvége és tábor

Tökéletesen érdektelen, magvas gondolatokat nyomokban sem tartalmazó írás következik.

A hétvége nagyobbrészt a táborra való készülésből állt. Teszteltem a Lord of the Rings LCG paklikat, játszottunk Ágival is, mostam, összepakoltam a ruhanemű nagy részét, ágyneműt, beszereztem szandált a jelmezhez, magát a jelmezt ugyebár (Nyüfi, azt üzeni Kriszta, hogy menj el a tiédért, illetve hogy majd fotózzuk azokat, amiket ő csinált), vettem műanyag tányérokat (spar, legjobb), nyomtattam szabálykönyveket, mindenféle jóságot, aztán tegnap délután még a húgoméknál is voltunk születésnapozni. Volt rengeteg finom kaja, a két lurkó láthatólag örült a trambulinnak (elég menő ajándék), de azért Misi mégiscsak a mozdonyoknak örült a legjobban.

Ma még pakolás, holnap egy raktár-kör és az utolsó előtti dolgok összekészítése (ez lesz a kaja és a rengeteg játék, az utolsó meg a tusfürdő-fogkefe-borotva), hogy aztán kedd este időben elaludjak, mert az rámfér. Tegnap is, ma is 5:45-kor magamtól keltem.

Vélemény, hozzászólás?

