Vegyes hangulatban

Érzelmileg meglepően intenzívre sikeredett a hétvége. Sok negatív dolog gyűlt fel, de aztán jöttek pozitívak, amiből aztán kijött egy olyan egyveleg, amit nem tudom, hogy hová futtatok ki a héten. Menjünk időrendben. 

Pedofília. Nagyon kemény téma, olyan tabu, amiről soha nem beszélünk részletesen (másról sem), de a cikk, amit végigolvastam pénteken, olyan módon és mélységben foglalkozik vele, hogy azóta kattog rajta az agyam. Nem linkelem, mert tényleg csak erős idegzetűeknek ajánlom, de 16-22 éves, még nem elkövető fiúkról szól, büntetésről, segítségről, kutatásról. Sűrű, brutális és a végén az ember ott áll, hogy akkor most mi van?

Munkahely. Az egy dolog, hogy vasárnapra virradólag álmodtam egy pocsékot a témában, de már a múlt hét zárása is kicsit szorongató volt. Mi van, ha nincs annyi meló, ami miatt engem érdemes a cégnél megtartani? Jön a jövő héten a próbaidő lejárta és egyelőre csak megmagyarázhatatlan rossz érzések utalnak erre a problémára, de valahogy itt kavarog bennem azóta is. Nem volt jó így elmenni a piknikre, ami ráadásul elég kurtán furcsán alakult, mivel a kollégák tömege akkor érkezett meg, amikor nekünk már tovább kellett indulnunk. Egyébként az álom tanulságos volt (tényleg szeretem a tudattalanomat, ahogy helyrerak): még Ádámot kell felhívnom, mert nyomaszt a legutóbbi plusz munka kapcsán, hogy nem úgy sikerült, ahogy kellett volna.

Jött Ági is a problémánkkal, amire nagyon nem voltam kész szombat délután. Rá is nyomta a hangulatomra magát, de aztán estére elrendeztük. Nagyon jó érzés, hogy mindig mindent őszintén meg tudunk beszélni.

Közérzet. Nincs teljesen rendben, a hétvégén fújtam az orrom, nyomott voltam. Hála az égnek, lázas nem lettem, egyéb bajom nem volt, de ezzel együtt sem volt jó.

A jó dolgok. Ági, tulajdonképpen a megbeszéléssel, a tegnap esti telefonnal, úgy általában a nyugodt hozzáállásával. A Rebel Transport gyönyörű. Taki bulija, főleg ahogy örült az ajándéknak. Jó volt köztetek lenni, még ha van is egy olyan fura érzésem, hogy ilyen “rossz állapotban” rég volt a társaság. Mármint az egyes tagjai, érzelmileg, magánéletileg. Tegnap a játék Mogyiéknál, Jankával, Hekivel. Jó lesz a hét, sok érdekes dolog történik, amit már rég várok. Remélem munka is lesz, rendesen.

3 thoughts on “Vegyes hangulatban

  1. lairenda szerint:

    oo..szeretnem, hogy jobb legyen neked..meg mindenkinek. oleles!
    a cikket elkuldened nekem?

  2. Kriszta/Nati szerint:

    Szinte biztos vagyok benne, hogy feleslegesen aggódsz a munka miatt, de nagyon drukkolok! És jobbulást! 🙂
    A cikk engem is érdekelne…

  3. Angwen szerint:

    Mikor jár le a próbaidőd? Feltétlen számolj majd be, hogy mi lett!

Vélemény, hozzászólás?

