Röviden

Nem lennék most a pályázók helyében. Nem tudom miért, de mintha kívülről látnám a levelezést és egészen elképesztően irritáló. Nem tudom, hogy azért, mert szőrszálhasogatósnak tűnik (valid észrevétel a legtöbbje, még ha a konstruktivitáson lehetne is javítani), vagy azért, mert a tanácsülés napján mennek ki olyan észrevételek, amiknek bőven a pályázat leadási határideje után két nappal kellett volna. (Persze ez sem sok, de legalább egy este lett volna, amikor csórikáim otthon vannak és nem a munkahelyükről kell levelezni, ha tudnak, ha nem.)

Ezzel egyébként éles kontrasztot alkot a One Ring szerepjáték projekt, ahol társadalmi munkában szépen fordítjuk és rakjuk össze az anyagot. Nagyon büszke vagyok rá, a szabálykivonat mehet lassan az első olvasószerkesztőhöz, hogy aztán Elder betördelje a szép formátumba.

Elintézem egy fontos telefont reggel, jót tett, hogy beszéltem Ádámmal.

Holnap társasozás, remélem jó lesz. Szombaton meg kirándulás, ki kellene találni, hogy hová.

 

5 thoughts on “Röviden

  1. Kriszta/Nati szerint:

    “mert a tanácsülés napján mennek ki olyan észrevételek, amiknek bőven a pályázat leadási határideje után két nappal kellett volna.”
    Annyira zen voltam reggel (vagy csak félig aludtam), hogy nem is basztam fel rajta az agyam 😀 (amúgy igen, irritáló egy csöppet)

  2. thilanna szerint:

    Ha az enyémre gondolsz, direkt írtam is, h elég ha este válaszolnak 😉
    Ha arra, hogy a pályázati kiírásban és az alapszabályban megjelölt feladatmegjelölős részt kihagyták, arra azt tudom mondani, h 3,5 nappal a pályázat beadása után vagyunk, sztem normális, h van, aki csak 3,5 nap alatt jut hozzá, h írjon, és ezt a Tanácstagok ugyanúgy megírhatták volna, ha szted muszáj lett volna max 1,5 nappal ezelőtt 😉

    • zsgothpunk szerint:

      Ezekkel a dolgokkal tisztában vagyok, nem kétlem, hogy valid az álláspont, ezzel együtt két lépéssel messzebbről nem szép, de biztos én vagyok a finnyás. 😉 Az, hogy hány nappal később normális válaszolni, szerintem tök szubjektív, szerintem a 3,5 nap sok, főleg, hogy ezen az estén van a döntés. Ha holnap után lenne a döntés, bőven jó lenne. 😉

      • thilanna szerint:

        Tekintve h már a kiírásban is benne volt, sztem nem érv a ma este, tudtak róla h ez kell. Pl te is jelezhetted volna a hiányt, ha neked előbb volt időd olvasni, ha pedig nem vetted észre, akkor meg nem hiszem h arról érdemes beszélni, h más meg észrevette.

        (A hangnem egy másik téma.)

  3. zsgothpunk szerint:

    Kincső, mindig egymásnak feszülünk, amikor arról van szó, hogy mire kinek mennyi időt kellene szánnia. Én már eléggé unom az ezen való izmozást és értem én, hogy te hivatali kötelességednek érzed, hogy mindig mindent tök alaposan megindokolj és érvelj, de szerintem nem érted a mondandóm lényegét. Nekem szar érzés volt az egészet olvasni, megint kapkodás van, megint 15-25 e-mail van, megint vélt vagy valós hiszti van, miközben ennek nem kellene így lennie.

Vélemény, hozzászólás?

