Pletykakörök

Valakivel meg kéne már beszélnem az MTT-s élményeimet. Megint van véleményem, de ide mégsem írhatom ki, főleg mert az egyik bajom épp az, hogy az önmaguk köldökében elvesző emberek szerintem pont nincsenek jó hatással egymásra. Van az önsegítő csoport, meg van az, amikor egymás botlásainak igazolásával épp, hogy nem segítenek.

Emberek viselkedéséről, hozzáállásáról, nem rosszindulatúan, inkább csak szomorkásan szeretnék beszélni. Persze volna, akin nevetnék, de ez már csak így van, illetve van az a szint, amikor már tragikomédia van.

A gittegylettel kapcsolatban látok tendenciákat és szeretném nem azt mondani jövőre ilyenkor, hogy “én megmondtam”, mert bár kívülről viccesnek hathat, valójában a troll hálátlan szerep.  A gomuncs témák 80% lefedi azokat a kérdéseket, amiket én is kritikusnak látok, szóval ha mást nem, ott szóba kerülnek majd, csak attól félek, hogyha nem lesz ott vérfrissítés, akkor az egymás érveit már unalomig ismerő és egyébként unalmas arcok ülnek és öblögetik majd a langymeleg romlott tejet. Utóbbi nem lenne jó élmény.

8 thoughts on “Pletykakörök

  1. gothposeur szerint:

    valamikor whisky valahol? 😀 3 hét múlva lejár az én próbaidőm is, bár azt előre nem ünnepelném, de a tiedre lehet inni gondolom mindjárt.

  2. Angwen szerint:

    *szintén jelentkezik*

  3. napraforgoo szerint:

    tudod hogy velem is bármikor 😉

  4. csatahajo szerint:

    Nahát én sztem nem láttalak százezer éve (esküvőn öt perc nem számít), meg az MTT-től is távolodtam most egy lépést (külső perspektíva rules), úgyhogy engem is hívjál meg, veszek Neked whiskyt!

  5. Kriszta/Nati szerint:

    beálltam a sorba 😀

  6. Lomiel szerint:

    ööö, engem csak érdekel, hogy mi folyik mostanság az MTT háza táján, az úgy ér? :kívülálló:

  7. zsgothpunk szerint:

    Örülök lányok, hogy ennyire izgalmasnak tűnik a dolog számotokra, igyekszem majd a következő hetekben mindenkire sort keríteni, de cserébe a sört/whiskeyt ti fizetitek! 😀

Vélemény, hozzászólás?

