Hétközép

Nahát ilyen pocsékul is rég indult a nap. Ugye fél hatkor arra ébredtem, hogy majd bepisilek, a macska meg ugrál rajtunk vernyogva. Őt még csak-csak ignoráltam, de a hólyagot nem könnyű. Visszafeküdtem, de aztán jött a hascsikarás is, ami újabb kört követelt. Felébredtem kellőképpen, de hatkor mégsem akartam felkelni végleg, ha egyébként az óra fél nyolcra volt belőve. Pocsékul ébredtem, a legmélyebb (második) álmomból, előttem keksz és víz, más nem is nagyon kéne ma.

Ráérős a nap, a fő tevékenységem abban merül ki, hogy ismerkedem az Evernote-tal önfejlesztés címszóval, nagyobbrészt szerepjátékos jegyzeteket készítek benne. Hannáék meséjét és a céges Dragon Age mesét tervezem így nyomon követni. Érdekes amúgy, hogy mennyire platform-független cuccokat használok. Ugye jön majd a céges MacBook Air és tulképpen a levelezésem, a doksijaim jó része egy az egyben mehet oda, az Office csomagot is fel tudom rá rakni, dropbox is megy. Annyi, hogy a kutatási anyagokat nem Powerpointban, hanem Keynote-ban csinálom majd. Meg persze hátha van még egyéb cucc is, aminek van jobb alternatívája. Meglátjuk.

Úton vannak csomagok, remélem az angol amazonról gyorsabban megjön, mint az amerikairól. Sajnos a World of Thedas sokat késik, de persze egy szót se szóljak, simán újraküldik és még a korábbi postaköltséget is visszaadták, miután nem érkezett meg egyáltalán elsőre. Angliából jön egy vödör hat oldalú dobókocka (a házi készítésű Armada, kalózos játékhoz kell), meg a War of the Ring kiegészítő, amivel az első kiadás dobozában lévő kártyákat lehet lecserélni és a második kiadásra upgradelni a rendszert.

Vélemény, hozzászólás?

