Irodai élet itthon

Levélváltás. Ma itthon dolgozom, tegnap délután hazajöttem, mert elég vacakul voltam. Ma reggel jól vagyok, de azért a fejfájás beköszönt reggel, szóval inkább nem mentem be.

Ezt megírtam: “Itthonról dolgozom ma, tegnap este hőemelkedés, fejfájás, meg a klasszikus megfázásos tünetek. Hétfőig remélem elmúlik.”

Főnököm válasza: “Jobbulást! Vélhetően a fallout segít az ilyen gondokon.”

Igen, egy hete nyomaszt, miszerint végig kéne játszanom a Falloutot. Egészen elképedt ugyanis, amikor kiderült, hogy annak idején nem játszottam. 😀

Reklámok

2 thoughts on “Irodai élet itthon

  1. Angwen szerint:

    Zsolt, te dicsekszel. 😀

  2. Gandalf szerint:

    FALLOUT!

Vélemény, hozzászólás?

