Hétfő

Rég blogoltam, de ennek egyszerű oka van, túl sok a történés. Most a melóban van egy kis szussz, gyorsan idefirkantom címszavakban, ami épp van. Assassin’s Creed: Unity, igen, bugos, de nem annyira, mint ahogy a blogok felfújják. A játék élvezetes, alig várom, hogy hazaérjek és játszak. Volt GOMUNCS, ami meglepően jó volt, bár szerintem a második felére bőven elfáradt a csapat és onnantól kezdve inkább volt jégen táncolás, mint eredményes beszélgetés, de már az első fele megérte szerintem. Vasárnap játszottunk DnD-t és naaagyon jó! A világ is egészen jól szuperál, a játékosok jó fejek voltak mind, a rendszer gördülékeny, fordulatos és egyszerű. Kíváncsi vagyok, mi lesz magasabb szinteken. Kivettem a szabadságot, december 20. és január 4. között nem dolgozom. (Bár ez az elmúlt években mindig meghiúsult, jó teszt lesz a cégnek, hogy vajon itt lesz-e változás. Van egy scenario, ami szerint tanulmányt írok majd ekkor, meglátjuk.) Szombat este egyébként nagyon jó volt Ildi születésnapján és csak azt felejtettem el neki mondani, hogy ne szégyellje a korát, a nők a 30-as éveikben a legszebbek és legvonzóbbak, szóval no para. 🙂 Bent van sok meló, van egy srác, akinek a munkája miatt néha rage-elek kicsit, mert cseszik megcsinálni, amikor megcsinálja, se jó. (Én sem csinálok tökéleteset, de ledícsérte a főnököm az eget az értékelésemen.) A másik projektnél az ügyfélen rage-elünk, elengedte a projektet, mi meg szívunk az időpontokkal. Na back to work.

One thought on “Hétfő

  1. napraforgoo szerint:

    nem segít, de köszi 😀

Vélemény, hozzászólás?

