Telihold

Elképesztő rage-el ébredtem. Mondjuk kezdődik ott, hogy rosszat álmodtam. Arra keltem, hogy lelövök egy bizarr, fehér, torz alakot, aki zombiként egy háztetőn megölt jópár embert. Erre a toronyház-tetőre apámmal menekültünk fel egy tűzlépcsőn, miután odalent megláttuk, hogy hatalmas szökőár közeledik. o.O

Tetézte a hangulatomat, hogy reggel kiderült, két játék sincs már a boltban, ahonnan rendelni szoktam, miközben egy hete még mindkettő kapható volt. Rögtön eszembejutott – hiába, munkahelyi ártalom – hogy a faszé’ nem bírják kiírni a készletet, akkor biztos megrendeltem volna mindkettőt. Még a társasjátékokhoz tartozik, hogy ugyan ebben a boltban már lehet kapni a Battle of the Five Armies-t, de ahonnan megrendeltem (kb. 2000 forinttal olcsóbban), ott még nincs, lassan két hónapja várok rá.

Mindezekre jött, hogy NEM LEHETETT KINYITNI A KURVA KRÉMTÚRÓT ott, ahol a doboz szélén jelölte az ikon.

Majd igyekszem írni pozitív dolgokról is, mert vannak azért azok is. Mondjuk az nem pont, hogy este fogorvoshoz van időpontom. 😀

Reklámok

One thought on “Telihold

  1. Angwen szerint:

    Továbbra is werewolf vagy brujah. 😀

Vélemény, hozzászólás?

