Készülődés

Elfogyott a jegyzet, a meglévőket kell már tényleg csak szövegezni a munkában. Bejöttem, majd holnap home office-olok. Annyiban jó, hogy csend van és nyugalom, annyiban nem, hogy rohadt hideg. Eléggé össze-vissza nap lesz, ebéd Ádámmal, utána délután találkozó FQ-val, este meg játék, mivel Ági valószínűleg alszik, mire nyolckor hazaérek.

Tegnap megtoltam rendesen a Doorkickers-t. A régi-régi Rainbow Six-es időket idézi, amikor tervezgettem hosszasan a terrorelhárító csapat minden lépését. Persze ez felül-nézetes, nincs FPS része, de a grafika, a zene és a hangulat nagyon jól hozza a témát. Alfa, GO! Tango down, another one down… all clear. Az a helyzet, hogy egy perc alatt játszom és pörögnek az események, amihez képest a DA:I egy elnyújtott teleregény és valami száraz kötelező olvasmány keverékének tűnik. Ehh…

Becsomagoltam Ági ajándékait szintén még tegnap, az unokaöcsik lego dobozainak viszont nem álltam neki, ott tényleg szépen kellene. 😀 Szeretem ezt a mozzanatát a karácsonyi készülődésnek, újra végiggondoltam, hogy mit is kap majd, várom, hogy örül-e majd neki. Idén a megbeszéltek mellett került be pár olyan, ami igazi, jó meglepetés is lehet.

Kíváncsi vagyok, hogy a családtól végül mit kapunk. Meg persze szuperjó lesz a két tökivel legózni a karácsonyfa előtt. Hugi elmesélte, hogy náluk mit kapnak és hát azt kell mondjam, kicsit irígykedem. 😀 Amúgy tegnap voltam Gödön is (de hosszú nap volt!), ahol egészen jó volt az unokaöcsikkel. Egyrészt egész hamar megbarátkoztak velem, másrészt nem volt tömeg, így aztán olvastam nekik mesét, meg beszélgettünk autókról, számoltunk, néztünk dínós videókat (ezek azért még félelmetesek néhol), meg előtte az ebéd is elég vicces volt.

Sokat jegyzetelek mostanában a Tyranny of Dragons kampány kapcsán. Az új emberekből álló csapat (hat fő) most töltögeti a doodle-t, januárban összeülünk megbeszélni, hogy miként is legyen a játék, milyen karaktereket csinálnak majd. A szünetre egyébként végül nem jött össze annyi játék, mint amennyit szerettem volna, hogy DA:I-vel és Steam Winter Sale-el együtt ez nem is baj.

Holnap felállítom a kis karácsonyfát, jön a takarító néni, szóval előtte rendet is rakok. Még a fodrászt kéne ma vagy holnap beütemezni és akkor már semmi nem akadályozza a karácsony eljövetelét. 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

