MTT

Nagyon mókás ám látni, amikor működik a stratégia és tényleg özönlik a nép az MTT csoportba. Igazi csemege bogarászni a kérdezők, kommentelők profiljait, van ott minden, a csillogó gif rózsáktól a Jimmy rajongókon át Coelhoig dögivel. Kérdeznek, chatelnek, okoskodnak, pont úgy, ahogy mondjuk a politikai pártok vagy a celebek FB oldalain. Jó lesz látni, hogy mi van, ha ez a dolog tovább burjánzik és ezek az emberek tényleg elkezdenek majd járni a rendezvényekre. Hallgathatunk Eddát, beszélgethetünk az animékről és a cosplayről, no meg a testépítésről és az autókról. Merthogy láthatóan az új közönségnek bizony erre lesz igénye. 😀

Reklámok

13 thoughts on “MTT

  1. gothposeur szerint:

    mi a baj az animével és a cosplayyel? 😀 a cosplay tisztességes geek mesterség! (az anime meg pláne 😛 )

  2. napraforgoo szerint:

    te Zsolt, most ezt így minek kell? 🙂

    • zsgothpunk szerint:

      Mit? 🙂 Voltak hasonló kritikák a zárt FB csoportban is, ha jól emlékszem.

      • napraforgoo szerint:

        a fb csoportos hangadók mindig is ilyenek voltak, szerintem kb mióta 500 fő fölé ért a létszám… csak nem értem ez miért lényeges. nem ők fogják mostantól az mtt törzsközönségét gyarapítani, ahogy eddig se.

    • lairenda szerint:

      Ildi a vesedbe lát, Zsolt 😉

  3. zsgothpunk szerint:

    De hát Ildi, azért a LEP környéki hírverés tagadhatatlanul hozzájárult, hogy most óránként van ott poszt, függetlenül a tagság létszámától. A tömegben meg minden van, az látszik. Itt szerintem már korántsem arról van szó, hogy van két hangadó, aki osztja az észt és mindig kommentel, jóval többen vannak ennél. Egy hónapja töredéke sem volt a hozzászólás, kommentelés. 🙂

    • napraforgoo szerint:

      ez lehet, mert én nem követem a csoportot ennyire. de továbbra sem értem hogy mért baj ez. ez egy többezres rendezvény, most nyilván nem lesz mind iq-bajnok, főleg ha épp azt használjuk ki, hogy fiiilm. jön egy nagy adag ember meg lelkesedés, dehát eddig se jött el utána töredékük se máshová, így nem értem az aggodalmat. 🙂

      • zsgothpunk szerint:

        Én nem aggódom, csak kíváncsian várom a következményeket. Annak idején nem nagyon tudtam egyet érteni ezzel a stratégiával, a többezer emberrel, mert értelmetlennek látom a társaság és a közösség alakulása szempontjából. Most még egy okot tudok mellé tenni, hogy miért is. 🙂

  4. zsgothpunk szerint:

    Korábban egyébként azon is gondolkodtam, hogy ugye a Hobbit harmadik része egyszerűen rossz, Tolkien forog tőle a sírjában. Vajon mennyire kell rossznak lennie, hogy hivatalosan emellé ne akarjunk odaállni? Vagy mindegy, hogy büdös és záp, a lényeg, hogy veszi a kamera?

  5. napraforgoo szerint:

    szerintem ez a többezer ember nem a társaság és a közösség alakulása miatt fontos, hanem hogy ilyenkor nagyobb tömegnek lehet nyomatni az ismeretterjesztést. jönnek, látnak, és ez jó. szerintem nem lesz semmilyen látványos következménye, de jó élmény volt adni egy kis hangulatot a coelho-rajongóknak is. meg azért jófej embereket is láttam onnan a pult mögül. 😉
    na de én nem vagyok ez a kommentharcos kategória, mikor megyünk már megint enni a chagallba? 🙂

  6. rabyn szerint:

    Zsolt: A legjobbak az anime-cosplayerek.:)))
    Egyébként nem adok 2-3 hónapot és ez is le fog csengeni, nincs több film, nem lesz miről témázni. Tavaly is a lep utáni 2-3 hónapban pörgött a facebook utána csend lett. Nem tudom van-e olyan a mostani aktívabbak között, aki a tavalyi LEPről maradt ránk.

  7. Felagund szerint:

    Amellett, hogy értem, hogy szurkálódás és trollkodás rulez (tell me about it :D), ez ugyanígy működöt tíz éve is a GyU-filmeknél. Jött egy nagy rakás ember, túlnyomó többsége hülye volt, de azok úgyis elkoptak, maradtak azok, akik értelmesek/kompatibilisek, és beépültek a társaságba, jól.
    Most is van a (tényleg) sok hülye között legalább 5-6 értelmes, akiket adott esetben be lehet húzni és akkor megint lesz utánpótlás egy darabig 🙂

Vélemény, hozzászólás?

