Péntek este

Fáradt vagyok, érzem a pénteket. Húzós hét volt és holnap még rá is kell tenni egy lapáttal. Megvallom férfiasan, a hét elején nehezen szerettem a munkámat. A hosszú szünet után jó volt ugyan a kollégák körében lenni, de utálatos volt dolgozni, pedig volt min. Mára már elmúlt az undoritisz, de jött helyette a fáradtság. Vasárnapra nem is szerveztem programot, a rövid családi ebéd előtt után szerintem alvás. Hála a betegségnek, lejöttem a kávéról, így aztán esténként időben tudok aludni. Jól.

Erősen indul sok tekintetben az új év. A lelkesedés a D&D-vel odáig fajult, hogy csináltam FB csoportot, ahol most 60+ ember cseveg. Remélem lesz belőle rendezvény is egy nap, ha más nem, a Hősök Hajnala mellé / mögé kellene beállni. Ugyanígy jó BigFoot Star Wars rendezvénye is, igyekszem majd odatenni magam. 🙂 A másik nagy lépés az volt, hogy eladtam a WH: Conquest “kártyagyűjteményemet”, nagyjából áron egy lelkes játékosnak. Itt állt és tavaly ősz óta le se vettük a polcról. Volna még mit eladni, de egyelőre a többi játék kapcsán még látok reményt. Utólag jutott eszembe a harmadik is: szokatlanul sok szerepjátékot olvasok most és még a szakirodalommal is haladtam. Shadowrun, D&D, Dragon Age, meg UX szakkönyv is volt már egészen sokat a kezemben, pedig még csak 9-e van.

Dragon Age témában az utolsó küldetés van hátra, tegnap egész későn jutottam el odáig. Nagyon vegyesek az érzéseim, tartok tőle, hogy elmarad majd a katarzis. Mostanra egyébként állítólag már élvezhető a Unity, az a következő, meg a karácsonyra kapott Valiant Hearts, aztán január végén jön a GTA V is. Sok anyag, főleg, hogy a nagy része még tavalyi játék.

Holnap meg D&D kampányindító találkozás. Lett még egy ember, egy már le is morzsolódott. Hatan vannak így, remélem lesz belőle hosszú távon négy játékos és végigvisszük a Tyranny of Dragons kampányt.

Vélemény, hozzászólás?

