Péntek

Nohát, amilyen vacakul voltam a lelkiismeretfurdalás miatt még reggel, annyira sikerült elrendezni mindent. Volt egy kis para, hogy meglesz-e a technika estére, de megoldottam, miközben beszélgettem egy jót az IT supportos srácokkal is. Este meg a két interjú is jól sikerült, megbeszéltem Csabival a dolgokat, szóval úgy jöttem el, ahogy kell, elégedetten és tettre készen. Hétfőn nekifekszem és összerakok egy olyan anyagot, amire büszke lehetek.

Megjött a Nexus tegnap, most visszakerült rá még a netbankos app is. Egyelőre jól működik, remélem a firmware és a software update megoldotta a korábbi problémát. Nagyon modern kis kütyü, azt meg kell hagyni.

Kezdek büszke lenni a megtakarítási számlámra. Még sehol sincs persze egy rendes megtakarítástól, a havi fizetésem fele sincs rajta, de azért már egy nagyon komoly telefon vagy középkategóriás laptop is kijönne belőle, ha kellene. Esetleg egy négy napos hétvége Rómában vagy Londonban. Jó lesz ez!

Végül a másik nagy jóság, az egyrészt a D&D csoport facebookon, másrészt a Shadowrun karakter, amihez elhatároztam, hogy írok egy-két rövid novellát valamikor. Sámson, az ork detektív.

Vélemény, hozzászólás?

