Brutálsűrű hétvége

Kemény volt a hétvége: szombaton Masks of Nyarlathotep lezárás, vasárnap DnD kampány nyitójelenet. Összesen szerintem 13-14 órát meséltem, vasárnap estére konkrétan elment a hangom. Ehhez persze az is kellett, hogy vasárnap a játék után elég hangosan vitáztunk jóról és gonoszról, koboldról és emberről (nem indulatosan, csak türelmetlenül). Ági a képzésén közben négy x-et kapott (ez a lehető legjobb minőség), amire tök büszke vagyok, bár a mostani hétkezdéssel nem tudom meddig bírja az ébrenlétet.

Vasárnap este még megnéztem az orosz Sztálingrád című filmet. Sommás vélemény: az amerikai patriotizmus szirupos megoldásain mindig mosolygunk, de ugyanezt orosz kiadásban nézve nem ennyire őszinte a mosolyom. Biztosan az amerikai katonák sem szentek, de az orosz felszabadító hadseregről a vasfüggönynek ezen az oldalán nehéz elhinni az idealizált változatot.

Végül még arról akartam írni, hogy egészen kellemes projektek futnak a héten az irodában, megkaptam az éves bónuszt, holnap este meg DnD parti! Fuckyeah!

Vélemény, hozzászólás?

