Meh

Hát, ez a nap nem a hatékonyságról szólt. Kezdjük úgy, hogy nehezen keltem, miután tegnap fél egyig toltam a Mariót. Tényleg, tizenegykor akartam játszani még öt percet elalvás előtt. Délelőtt volt egy megbeszélés, aztán délután csináltunk egy interjút, előtte és utána farigcsáltam kicsit egy doksin, de kb. ennyi volt a mai teljesítményem. Nem vagyok rá büszke, de majd holnap! Egyébként a tegnapi játék nagyon jól sikerült, elképesztően cukik ezek a kollégák, akikkel a DnD-t játszuk.

Jött egyébként egy LARP ötlet, amihez persze már egészen máshogy állok neki, mint évekkel ezelőtt az elsőnek. Nem bánnám, ha megcsinálnánk, van rá kapacitásom.

Ugyanígy érdekes lesz a DnD Adventurer’s Leage is.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

