Tegnap és ma

Nagyon jó kis este volt tegnap. Meló után irány a nyomtató, kinyomtattam az Adveturer’s Leage kalandot, elhoztam a Vihar Ereje rendezvényhez a plakátokat. Onnen mentem a Szellemlovasba, ahol vettem Story Cube-ot (mesélői inspirációs eszköznek), két X-Wing hajót (a nagyobb fajtából), az utolsó kis kiegészítőt az utolsó Lord of the Rings LCG ciklusból. Utána találkoztam BigFoottal, odaadtam neki a plakátokat és sétáltunk egy kicsit Jankával meg Hekivel. Előbbi elaludt, utóbbi meg lelkesen futkározott. 😀

Otthon aztán megcsináltam a Vihar Ereje modulhoz a handoutot, mostam, rendet raktam, míg a végén egy kis játékra is került idő. Az AC:U azonban még mindig rohadt idegesítően bugos. 😦 Pedig Párizs tényleg gyönyörű, a harcrendszerben van kihívás, van értelme a lopakodásnak, a multis küldetések is érdekesek, szóval… várom most a Rogue-ot, az legalább a Black Flag és a III. rész ideális ötvözetének tűnik.

Ma elvileg filmklub lesz, de a tegnap este annyira jól sikerült otthon, hogy inkább hazamegyek. Veszek pár dolgot a kreatív boltban, valami vacsorának valót, aztán kockulok. (Meg megint mosok egyet.)

Holnap home office, két anyagot át kellene nézzek alaposan, hogy ha lehet, még jobb legyen. Ezen felül kis belső projekt is várakozik a csőben, amihez azért is jó, hogy otthon vagyok, mert otthon vannak a jegyzeteim, meg sok korábbi egyetemi jegyzetem is. Estére várom a Tesco futárt, hoz mindenféle finomságot, szóval nyugis napnak nézek elébe.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

