Hétvége

Hosszú lett, kezdve talán ott, hogy Ringgel találkoztunk munka után. Hosszú beszélgetés, süti, hotdog, autóban üldögélés (és még a Temple of Elemental Evil boardgame is bezsákolva). Szombaton aztán AL, ahol végre játszottam. Elég vegyes volt. Egyrészt jók voltak a játékostársak, a sztori úgy is érdekes volt, hogy egyébként olvastam a modult, másrészt viszont a mesélő nem lett a kedvencem. Ez az a srác, amelyik szervezi a dolgot, de elég hányaveti, ráadásul nem valami okos. Azon teljesen leakadtam, hogy a saját ötletét akarta ránk erőltetni, majd amikor ragaszkodtunk a miénkhez, akkor elég kelletlenül mesélt tovább. o.O A nap jósága volt még, hogy megvettem az Eberron alapkönyvet és hozzá a Five Nations kiegészítőt. Szeretem ugyanis ezt a steampunk hangulatú, egyedi D&D világot. Utána Mass Effect karaktergenerálás, ami jól sikerült. Jó volt dumálni, meg enni, meg a karakterek is tök jól sikerültek szerintem. Kíváncsi leszek a rendszerre. Vasárnap egyébként semmi sem történt, Witchereztem, Ágival ettünk, pihiztünk, még a viráglocsolást is mára hagytam.

Egyelőre nincs sok dolgom, de legalább kialudtam magam, így nem vagyok zombi. Ma este beszerzem a kártya árának egy részét, holnap meg Dragon Age (ha el nem marad). Szerdán Armada, csütörtökön Momó, pénteken meg online mesélek. Jut eszembe, erre készülnöm is kell!

Reklámok

2 thoughts on “Hétvége

  1. momo2006 szerint:

    Nem hétfőn? Vagy ezt még akkor írtad, amikor úgy volt, hogy csüt? Csak hogy nehogy hülyeséget mondjak.

Vélemény, hozzászólás?

