Gyönyörű idő

Imádom! Jól aludtam! (Ági meg magára húzta újra a melegítőt és a kapucnis pulóvert. 😀 )

Hétfőn szabadságon voltam és egészen eredményesen telt a hétvége. Mutatom:

  • Megírtam a Lassiba a cikket. Nem vagyok rá büszke, volna még mit javítani rajta, de bízom a szerkesztőim arany kezében.
  • Írtam Star Wars Legends modult, ahogy mondani szokás, kis lépés ez az emberiségnek, de óriási nekem. Hátha megmarad a lendület, feltámad a lelkesedés és jó lesz.
  • Elkezdtem szervezni az Orient Expresst. Aki úgy érzi, hogy kimaradt, az ne aggódjon (és ne akarjon megölni), de elég szigorú kritériumokat szedtem össze magamban, mert ugye nem akarom, hogy megint elmúljon félúton a lelkesedés. Egyrészt van egy olyan epizódja, amit bármikor le tudok mesélni bárkinek (olyanoknak is, akik már játszották!), másrészt lesz következő kör, ez egészen biztos. Sőt, szerintem én ezt a modult életem végéig fogom mesélni, újra, és újra.
  • Szintúgy elkezdtem szervezni az augusztusi hétvégére a játékokat. Nem lesz egyszerű, de remélem a vége jó lesz.
  • Megírtam a Technoirhoz a PestBuda Metroplex egy újabb nagyobb adagját, formailag már oké, készenléti szintje mondjuk 85-90% körül. kell még egy komolyabb adag kreatív löket, hogy elégedett legyek vele. Ebben sokat segít, hogy vasárnap játék.
  • Witcher 3, halad, még mindig hibátlan. Kicsit várom az 1.07-es patchet, ígérik az inventory megpiszkálását. Triss Merigold ❤ hogy legyen gillzes is a bejegyzésben. 😀
One thought on “Gyönyörű idő

  1. Dodie szerint:

    Értem az utalást de azért szomorú vagyok 😦

Vélemény, hozzászólás?

